دعوت مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران از دانش‌آموزان و مربیان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

ساری (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران در پیام خود از دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دعوت مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران از دانش‌آموزان و مربیان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

متن پیام علی‌اصغر قیصری چنین است:

در حالی وارد چهل و یکمین سال از عمر پر افتخار و با عزت جمهوری اسلامی می‌شویم که پایمردی در حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب، ملت ایران اسلامی را حول محور ولایت فقیه به رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) جمع و به جهانیان ثابت کرده است که در حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

نقطه اوج و کمال انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن تجلی می‌یابد که نماد استقلال‌خواهی، تبلور ظلم‌ستیزی و مظهر عدالت‌جویی ملت قهرمان ایران است و هر سال با تکرار حضور میلیونی ایرانیان انقلابی و در کنار همه‌ی اقشار، حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان، پایبندی به آرمان‌های امام، رهبری و شهدا را به منصه ظهور می‌رساند.

اینجانب با گرامی‌داشت22 بهمن و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با ادای احترام به 36 هزار شهید دانش‌آموز و ۴۶۰۰ شهید فرهنگی، از دانش‌آموزان و فرهنگیان به ویژه دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز استان دعوت می‌کنم تا همچون سال‌های گذشته حضوری پرشور را در راهپیمایی 22بهمن امسال رقم زنند و با این حضور خود پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های سردمداران غربی و استکبار جهانی دهند و چون همیشه نمادی از ایستادگی و پایداری و مقاومت باشند.

علی‌اصغر قیصری

مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار