بازگشت ۳ واحد راکد به چرخه تولید در شهرک صنعتی سلمان‌شهر

ساری (پانا) - جشن رونق تولید واحدهای صنعتی غرب مازندران با بهره برداری مجدد 3 واحد راکد و غیرفعال در شهرک صنعتی سلمان‌شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت ۳ واحد راکد به چرخه تولید در شهرک صنعتی سلمان‌شهر

در آئین جشن رونق تولید که با حضور خیریانپور معاون استاندار در شهرک صنعتی سلمانشهر برگزار شد، با حمایت دولت تدبیر و امید، 3 واحد تولیدی که قبلاً به بهره‌برداری رسیده بودند لکن بدلیل تأمین نشدن مواد اولیه، نبود نقدینگی و مشکلات دیگر بحالت تعطیل درآمده اند، مجدداً به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر، واحد تولیدی سبدسازی تکنیک پلاست در زمینی بمساحت ۲۵۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶ نفر آغاز به فعالیت مجدد کرد.

شرکت لبنیاتی کندلوس تولیدکننده انواع محصولات لبنی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 19 نفر بصورت مستقیم، راه اندازی مجدد شد.

این شرکت لبنیاتی در زمینی بمساحت 15577 مترمربع احداث شده است.

واحد تولیدی فولاد هیرکانی تولیدکننده انواع پروفیل آهنی در زمینی بمساحت 7600 مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیارد ریال راه اندازی مجدد گردید که برای ۱۵ نفر نیز بصورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

این واحدهای تولیدی و صنعتی راکد با پیگیریهای استاندار، مسئولین اجرایی و مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات آنان برطرف و به چرخه تولید برگشتند.

در این مراسم معاون استاندار دستورات لازم درخصوص رفع موانع و مشکلات برخی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سلمانشهر را صادر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار