استاندار مازندران: واحدهای ورشکسته و غیرفعال به جریان اقتصادی بازگردند

ساری (پانا) - استاندار مازندران برای بررسی و بازگشت به چرخه تولید کارخانجات و واحد های تولیدی ورشکسته استان، جلسه فوق‌العاده تشکیل داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندران: واحدهای ورشکسته و غیرفعال به جریان اقتصادی بازگردند

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان در این جلسه گفت: «برای این که شعار جهش تولید را عملیاتی کنیم، ضمن ارایه برنامه باید با خارج کردن واحدهای تولیدی از تملک بانک ها و بازگرداندن واحدهای ورشکسته و غیرفعال به چرخه تولید و ارتقا ظرفیت تولید؛ زمینه فعالیت، رونق و جهش تولید و اشتغال را فراهم کنیم.»

او تأکید کرد که واحدهای جدید باید براساس نیازسنجی استقرار یابند تا هم سود آور باشند و هم در شرایط خاص، نیاز استان را تامین کنند.

حسین‌زادگان گفت: «برای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری؛ باید برای حل مشکلات تولید، اراده مشترک و باور قلبی داشته باشیم.»

در این جلسه رییس کل دادگستری استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، انجمن صنفی کارخانجات و بنگاه های اقتصادی ورشکسته و برخی مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.

۱۴۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال استان مازندران با مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و با تسهیلات 6 هزار و 270 میلیارد ریالی بانک‌ها در سال گذشته به مدار تولید بازگشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار