همسر شهید وحید زمانی نیا:شهیدکاری را انجام نمی داد مگر اینکه رضایت خداوند در آن کار اولویت داشته باشد

شهرری (پانا) - دانش آموزان دبیرستان شاهد ندای فاطمه (س)آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری با خانواده های معظم شهدای همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی ومدافع حرم شهرری دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
همسر شهید وحید زمانی نیا:شهیدکاری را انجام نمی داد مگر اینکه رضایت خداوند در آن کار اولویت داشته باشد

در دیدار نخست دانش آموزان و کادر اجرایی دبیرستان شاهد ندای فاطمه (س)آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری با حضور در منزل شهید وحید زمانی نیا همرزم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با والدین شهید دیدار نمودند که پدر شهید در رابطه با اخلاق خوب ، جوانمردی، احترامی که به پدر ومادر شان می گذاشتند و همچنین مردمداری ومهربانی شهید نسبت به همه ، مطالبی را بیان کردند.

در ادامه مادرشهید زمانی نیا نیز در ارتباط با خاطرات قبل از رفتن شهید به سوریه گفت: همه ما اشک در چشمانمان حلقه زده بودو گریه می کردیم ولحظات غم انگیزی بود .

همچنین همسر شهیدزمانی نیا نیز در سخنانی اذعان کرد: شهیدباسن کمی داشت لیکن از نسل جوانان امروزی بود ولی با همه جوانان فرق داشت و کاری را انجام نمی داد مگر اینکه رضایت خداوند در آن کار اولویت داشته باشد و دوستان خود را نصحیت می کرد و به آنها درس اخلاق می داد .

در دیدار دوم دانش آموزان دبیرستان شاهد ندای فاطمه (س)آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری به خانه شهید مدافع حرم مصطفی محمد میرزایی رفتند و با مادر شهید دیدار نمودند.

مادر شهید بزرگواردر سخنانی از ایثار و خود گذشتگی ، ایمان به خدا ، نماز اول وقت ، کمک به دیگران و آرامشی که همیشه شهید از آن برخوردار بود، صحبت کردند .

اواز خاطرات قبل از شهادت و روز خاکسپاری پیکر مطهر شهید و وداع سختی که با شهید داشتندسخن گفت و تصریح کرد: خوشحال بودم که پسرم برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) و جهاد در راه خدا شهید شده وپیکر مطهرش هم در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپرده شد.

در ادامه این دیدارها دانش آموزان و کادر اجرایی دبیرستان شاهد ندای فاطمه (س)آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری متحد به مادران شهدا قول دادندکه با پیرو ی ازدستورات رهبر معظم انقلاب راه شهیدان را ادامه دهند وباخواندن درس آینده سازان خوبی برای کشور باشندو اجازه ندهندیک قطره از خون شهیدان معزز پایمال شود.

خبرنگار: تینا نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار