افتتاحیه دبستان خیرساز شهید غلامعلی رازفر در منطقه ۳

تهران (پانا) -آئین افتتاحیه دبستان خیرساز شهید غلامعلی رازفر در منطقه ۳ با حضور فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهرتهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه دبستان خیرساز شهید غلامعلی رازفر در منطقه ۳

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۳، آئین افتتاحیه دبستان خیرساز شهید غلامعلی رازفر، با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران، شهری ، مدیرکل نوسازی استان تهران،پری سیما سادات ماجدی، مدیر آموزش وپرورش منطقه، میرشفیعی و ندیری مدیران آموزش و پرورش مناطق۲ و۵، قربانی، مدیرعامل جامعه خیرین، نجم آبادی، نماینده خیرین مدرسه ساز در منطقه، خیرین نیک اندیش و میهمانان و برگزار شد.

این پروژه عمرانی که توسط خیرنیک اندیش مهندس هاشم رازفر، بازنشسته سازمان نوسازی مدارس کشور با کمک و همراهی همسرش ساخته، سومین مدرسه ای است که وی در شهرتهران ساخته است.

این دبستان در زمینی به مساحت ۹۱۰ مترمربع، با زیر بنای کل ۱۳۲۹ متر مربع ، دارای ۹ باب کلاس درس، ۴ باب اتاق اداری،ی ک باب کارگاه ، یک باب نمازخانه و یک باب کتابخانه ساخته شده و در اختیار آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران قرار داده شد.

فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران ضمن تبریک ایام دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، یاد و نام شهدا را گرامی می داشت و ادامه داد: از این فرصت استفاده می‌کنیم و کمال تقدیر و تشکر خود را از همه خیرین بزرگواری که در استان تهران به وظیفه انسانی و ایمانی خود عمل می‌کنند ابراز نموده و به امید خدا با کمک دولت, خیرین مدرسه ساز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر و شهردار تهران سال ۹۹سال جهاد مدرسه سازی در تهران خواهد بود.

از دیگر برنامه های این مراسم اجرای بسیار زیبای سرود و اجرای دکلمه توسط دانش آموزان بود.

در ادامه شهری، در مورده پروژه های خیرین در شهر تهران و بافت فرسوده مدارس نکاتی را بیان نمود .

نجم آبادی نیز به تمجید از خیرین مدرسه ساز پرداخت و از اقدام مهندس رازفر در ساخت مدرسه قدردانی کرد.

اهدای لوح تقدیر و هدایا به مهندس هاشم رازفر، تقدیر از مدیر مدرسه موهبت همایی، پیمانکار و مهندسین نوسازی از دیگر برنامه های افتتاحیه بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار