فولادوند: باید بهترین نیروها برای مدارس کم برخوردار در نظر گرفته شوند 

تهران (‌پانا) - عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، به همراه اعضای شورای معاونین اداره کل در سالن شهید شهیدان کربلایی  منطقه 17 حضور یافت.

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: باید بهترین نیروها برای مدارس کم برخوردار در نظر گرفته شوند 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در این نشست، ابتدا مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، از اقدامات و تلاش های صورت گرفته در منطقه۱۷ قدردانی کرد.


وی با اشاره به ایجاد راهکار با توجه به شرایط آسیب های اجتماعی، تشریح آسیب های اجتماعی را با رویکرد آموزشی و پرورشی و متناسب با سن دانش آموزان ضروری دانست.

عبدالرضا فولادوند، آماده کردن فضا برای ساخت و ساز مدارس جدید و توسعه هنرستان های تخصصی در منطقه و افزایش و فضا سازی هنرستان ها را مورد توجه ویژه و تاکید خاص قرار داد.

فولادوند تاکید کرد: ساماندهی نیروها در تمامی حوزه ها و مقاطع براساس کیفیت آموزشی خواهد بود و ساماندهی نیروها براساس کمی و کیفی در مدارس است. مدارس کم برخوردار باید مورد توجه خاص قرار گیرد. بهترین نیروهای آموزشی را برای این نوع مدارس در نظر بگیریم.

مدیر کل شهر تهران افزود: مسائل مالی مدارس باید دقیقا بررسی و گزاش آن به مراجع ذی صلاح اعلام شود. همچنین در کمیته ساماندهی در مورد وضعیت موجود نیروها اعم از آمار نیروهای ورودی، خروجی و حق التدریس بررسی لازم صورت گیرد.

فولادوند گفت: کمی و کاستی ها را می توان با دقت و درایت و برنامه ریزی حل کرد. می توانیم بهترین برنامه ریزی را برای ساماندهی نیروها در سال تحصیلی 1400-1399 داشته باشیم و کمبودها را با همدلی و همیاری جبران کنیم.

در ادامه نیکبخت مدیر آموزش و پرورش منطقه 17، ضمن خیر مقدم به مدیرکل آموزش و پرورش و همراهان و تبریک به جهت خلاقیت و حضور پرشور و موثر اعضای شورای معاونین اداره کل در مناطق، گفت: این اقدام باعث کاهش فاصله بین ستاد وصف می شود که با توجه به منویات رهبر عزیز انقلاب صورت گرفته باعث افزایش اعتماد عمومی خواهد شد.

نیکبخت ادامه داد: فرآیند بازدید میدانی از مدارس در پروژه مهر اقدامی بزرگ در منطقه بود که با همکاری مدیران مدارس باعث مهری ماندگار در منطقه شد؛ حضور در مدارس و گفتگوی صمیمانه، نشست با نمایندگان دبیران، روسای شورای دانش آموزی باعث ایجاد بانک اطلاعاتی قوی از نیروهای توانمند منطقه شده است.

در ادامه هریک از اعضای شورای معاونین به ارائه گزارش فعالیت ها واقدامات صورت گرفته پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار