نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: هرکس علاقمند به ایران است در راهپیمایی22 بهمن ماه شرکت می کند

مراسم اربعین سردارشهید اسلام حاج قاسم سلیمانی امروزدر تبریز برگزار می شود

تبیرز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از عموم مردم علاقمند به کشور دعوت کرد در راهپیمایی22 بهمن ماه شرکت کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: هرکس علاقمند به ایران است در راهپیمایی22 بهمن ماه شرکت می کند

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مدرسه زهرا مردانی آذر ناحیه 2 تبریز، اعتقادات دینی مردم، حضور مردم و رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) را رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: این سه عامل رموز بقای انقلاب هستند و خوشبختانه مردم در صحنه های مختلف حضور دارند و رهبری امام گونه مقام معظم رهبری با توجه به موقعیت جهان اسلام با همان صلابت و حتی گسترده تر ادامه داد.

او ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن ماه یکی از صحنه های حضور مردم است و با توجه به شرایط حساس کنونی هرکس علاقمند به میهن و کشور خویش است و حتی اگر گلایه ای نیز داشته باشد،کنار بگذارد و در این راهپیمایی شرکت کند.

راه، مرام و آرمان سردار سلیمانمی زنده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم بیان کرد: راه شهید سلیمانی، رفتنی و طی کردنی است و مرام او ایمان، اراده و باور و آرمان او اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

جعفرپاشایی با بیان این که غیر از اسلام چه کسی می تواند در مقابل آن هم هیمنه آمریکا و تجهیزات نظامی آن بایستد، گفت: آمریکا با جنگ رسانه در جهان می خواهد آرمان و اهداف این انقلاب را کم رنگ کند و سردار سلیمانی در مقابل همه ابزارهای رسانه و ادوات جنگی آن ها ایستاد و برای همیشه، راه، مرام و آرمان او زنده است.

او در ادامه بیان کرد: مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین سردارشهید اسلام حاج قاسم سلیمانی، روز دوشنبه 21 بهمن ماه ساعت 10 صبح در محل تالار معلم تبریز باسخنرانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور جناب آقای دکتر محسن رضایی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار