حجت الاسلام فقیه: تفکر سردار سلیمانی تفکر جهاد و شهادت بود

تبریز(پانا) - حجت الاسلام فقیه در آیین گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در مسجد طوبی تبریز برگزار شد گفت: تفکر سردار سلیمانی تفکر جهاد و شهادت بود و همیشه در همه مصاحبه هایشان این شوق شهادت را می شد دریافت، تفکری که دشمن از آن هراس داشت و خواست آن را از بین ببرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام فقیه: تفکر سردار سلیمانی تفکر جهاد و شهادت بود

در آیین گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در مسجد طوبی، افزود: امروز جامعه نیازمند پیروی از سخنان گهربار امیرالمومنین(ع) است تا بتواند خطوط قزمزی که اسلام تعیین کرده را مراقب باشد همانطور که سردار سلیمانی در زندگی خود آن را به کار بست.

وی اضافه کرد: هرکس سیره امام علی(ع) را در زندگی خود پیاده کند می تواند در برابر استکبار بایستد و سردار سلیمانی بر همین مبنا در برابر استکبار جهانی ایستاد.

حجت الاسلام فقیه اظهارداشت: تفکر سردار سلیمانی تفکر جهاد و شهادت بود و همیشه در همه مصاحبه هایشان این شوق شهادت را می شد دریافت، تفکری که دشمن از آن هراس داشت و خواست آن را از بین ببرد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی ذوب در خدا، دین و ولایت بود و غیر محبت الهی برای سردار ناچیز و بی ارزش بود و هر تصمیمی هم می گرفت بر اساس آن می گرفت و امروز اگر بر قلب ها محبت او حاکم شده است در نتیجه آن است.

حجت الاسلام فقیه بیان کرد: سردار سلیمانی به پشتوانه اعتقاد راسخی که به خداوند داشت حرکت می کرد و وعده می داد و وعده سردار برای برچیدن داعش با همین پشتوانه اعتقادی بود که داعش را ار منطقه برچید و تاریخ آن را بست.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی صداقت و خلوص نیت را از ویژگی های بارز سردار سلیمانی برشمرد و تاکید کرد: اگر در کار انسان خلوص باشد خداوند محبت او را بر قلب ها حاکم می کند و سردار چنین بر قلب ها حکومت می کند.

آیین گرامیداشت سردار سلیمانی به همت بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی و معاونت بانوان دیگر نهادهای استان در مسجد طوبی تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار