انجام عملیات برف روبی در ۳۸۰ کیلومتر از محور‌های آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - طی بیست و چهار ساعت گذشته، با تلاش شبانه روزی راهداران ۳۸۰ کیلومتر از محور‌های استان برف روبی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
انجام عملیات برف روبی در ۳۸۰ کیلومتر از محور‌های آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از برف روبی ۶ محور شریانی و ۸ محور غیر شریانی خبر داد و عنوان کرد: در بیست و چهار گذشته و در پی کولاک و بارش شدید برف، ۳۵ مرتبه عملیات برفروبی به حجم ۳۸۰ کیلومتر در محور‌های ارتباطی استان انجام شده است.

ارسلان شکری با اشاره به مجموع ساعات بارش برف در محور‌های ارتباطی استان به میزان ۳۹ ساعت و کولاک به میزان ۱۲ ساعت ادامه داد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محور‌های ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان ۳۲۰ تن بود که در جریان این عملیات برف روبی ۳۴ نفر از همکاران راهداری با ۱۷ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.

این مقام مسئول با تاکید بر رها سازی ۱۰ عدد خودروی در راه مانده اظهار کرد: محور مهاباد - بوکان (برهان) و محور پیرانشهر - تمرچین مسدود بوده و راهداران در صدد بازگشایی محور‌های مذکور هستند.

وی با اشاره به مسدود بودن ۴۸ روستا بر اثر بارش برف در محور‌های ارتباطی استان ادامه داد: ۳۰ روستا در شهرستان تکاب، ۹ روستا در شهرستان سلماس، ۸ روستا در شهرستان پیرانشهر و یک روستا در شهرستان چالدران مسدود است و هم میهنان و هم استانی‌های عزیز که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار