مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان خبر داد:

ذره بین نظارتی بر برگزاری انتخابات سالم در استان سمنان

سمنان (پانا) - مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: برنامه‌های قبل و بعد از برگزاری انتخابات و نشست های تبلیغاتی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی زیر ذره بین ستاد انتخاباتی است.

کد مطلب: ۱۰۲۱۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ذره بین نظارتی بر برگزاری انتخابات سالم در استان سمنان

حسن اسلامی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: تدابیر و اقدام‌های لازم برای تامین امنیت قبل، هنگام برگزاری و بعد از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شده و استان سمنان آماده برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.

او افزود: با اشاره به این که بر اساس قانون، مسئولیت تامین امنیت انتخابات با ستاد امنیت انتخابات استان است افزود: دستگاه‌های امنیتی در این ستاد عضویت دارند و اکنون این ستاد در استان سمنان و شهرستان‌ها شکل گرفته است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان ادامه داد: برای تامین امینت انتخابات قبل، هنگام برگزاری و بعد از انتخابات برنامه‌ریزی و تقسیم وظایف بین دستگاه‌های امنیتی عضو ستاد امنیت انتخابات انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حسن اسلامی راد بیان کرد: در زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام شعبه‌های اخذ رای تحت حفاظت هستند و صندوق‌ها نیزبه منظور حفظ رای مردم نیروی محافظ دارد.

او یادآور شد: فضای مجازی به منظور تامین امنیت انتخابات رصد می‌شود و هیچ حرکتی از چشمان نیرو‌های امنیتی پنهان نیست و تخلفات به مراجع مربوطه گزارش می‌شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان تاکید کرد: داوطلبان در چارچوب قانون به تبلیغات بپردازند. ستاد امنیت انتخابات استان سمنان برای تامین امنیت و حضور پرشور مردم در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی پای صندوق رای نظم و انضباط ترافیکی را هم مدنظر قرار داده است.

او گفت: مردم با مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.

براساس آمار، مشارکت سیاسی مردم استان سمنان در انتخابات ۱۰ دوره گذشته ۱۰ درصد از میانگین کشوری بالاتر بوده است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ۹۸ برگزار می‌شود و استان سمنان چهار کرسی نمایندگی در بهارستان دارد.

در استان سمنان ۱۵۷ نفر برای داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند که طبق آخرین آمار، ۷۹ نفر تایید صلاحیت شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار