حرکت به سمت پرورش دانش آموزان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه ی فجر و یاد و خاطره ی شهدا اسلام و امام شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: در طول ۴۱ سال پیروزی انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت پیشرفتهای خوبی داشتیم هم به لحاظ کیفی هم کمی.

کد مطلب: ۱۰۲۱۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حرکت به سمت پرورش دانش آموزان

احمد اسکندری نسب گفت:دانش آموزی نیست که شرایط تحصیل برای او فراهم نشده باشد و آموزش وپرورش در تمامی مناطق با هر وضعیت شرایط را برای دانش آموزان فراهم کرده است.

اسکندری افزود:پوشش تحصیلی کمتر ۵۰ درصد در استان کرمان به ۹۳ درصد رسیده است و را اندازی بالغ بر ۲۹۰ مدرسه شبانه روزی که ۳۲ هزار دانش آموز تحت پوشش این مراکز هستند نشان از پیشرفت آموزش وپرورش است.

وی خاطر نشان کرد:بالغ بر ۹۰۰ هنرستان دایر است و استان کرمان پیشتاز در این امر بوده و دانش آموزان زیادی تحت پوشش هنرستانها قرار دارند.

اسکندری نسب ضمن اشاره تعامل بین ادارات و ارگانهای مختلف گفت: اگر بخواهیم به توسعه برسیم باید آموزش و پرورش دغدغه ی همه ی مسئولین باشد چرا که بهترین مکان برای توسعه یافتگی مدرسه است.

وی افزود: در دهه ی فجر تقویت روحیه ی ایثار شهادت بصیرت و آگاهی، ظلم ستیزی، ترویج مبانی دینی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین دانش آموزان بیشتر از هر روز مد نظر است.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان ضمن اشاره به چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:باید با حضور حد اکثری در پای صندوقهای رای یأس را برای دشمن به ارمغان بیاوریم.

اسکندری گفت:برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مباحثی مانند تکریم شخصیت امام شهدا ، مقام معظم رهبری و شهدا مد نظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار