جلسه هماهنگی مانور یاوران انقلاب سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مرادی: از ۴۱ مربی و مدیر برتر پیشتاز به مناسبت دهه فجر تجلیل می شود

یاسوج (پانا) - به منظور هماهنگی و اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص اجرای مانور یاوران انقلاب جلسه ای با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان، مدیر آموزش و پرورش بویراحمد، معاون پرورشی و معاون آموزش ابتدایی بویراحمد ،مدیران مدارس و مربیان پیشتاز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی مانور یاوران انقلاب سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد در ابتدای این جلسه گفت: مانور یاوران انقلاب نمود کامل مهارت های تشکیلاتی می باشد.

علی حسن زاده با بیان اینکه برگزاری این جلسه در جهت هرچه بهتر انجام شدن این همایش می باشد، گفت: از مدیران مدارس می خواهم تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم به کار گیرند.

حسن زاده به مدیران مدارس تاکید کرد: دانش آموزان را برای شرکت در همایش آماده کنند و دانش آموزان با لباس های فرم پیشتازان سازمان دانش آموزی در برنامه حضور یابند.

رییس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از گرامی داشت یاد و نام شهید بزرگوار سردار قاسم سلیمانی و تشکر از زحمات مدیران مدارس پیشتاز حاضر در جلسه گفت: «برگزاری منظم تر همایش یاوران انقلاب یکی از مهم ترین اهداف سازمان دانش آموزی در مراسم امسال است.»

سید نظام مرادی با اشاره به اینکه سرلوحه کار تشکیلاتی نظم است افزود: « سازمان دانش آموزی دارای تشکل منظم و هدفمند پیشتازان است که همه ساله در ایام دهه مبارک فجر ارائه مانور مهارتهای تشکیلاتی را با عنوان "یاوران انقلاب" برگزار می نماید و بخشی از توانمندی های اعضای تشکل پیشتازان را به اجرا می گذارد.»

رییس سازمان دانش آموزی با بیان اینکه مربیان و مدیرانی که بیشترین همکاری را در جهت اجرای برنامه های سازمان داشته اند مورد تشویق قرار می گیرند، گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان از مدیر کل قول گرفتیم که به مناسبت چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب 41 نفر از مدیران و مربیان پیشتاز که نهایت همکاری را با سازمان دانش آموزی به ویژه در برنامه دهه فجر و همایش یاوران انقلاب دارند مورد تجلیل قرار بگیرند.

در ادامه این جلسه مدیران مدارس به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و هماهنگی در خصوص همایش یاوران انقلاب و تقسیم وظایف بین مدارس تشکیلاتی انجام شد.

هرساله به مناسبت بزرگداشت دهه ی فجر همایش بزرگ دانش آموزان پیشتاز با حضور نزدیک به 2000 دانش آموز برگزار می گردد.

همایش یاوران انقلاب امسال روز یک شنبه بیستم بهمن ماه 98 در محل سالن پوریا ولی شهر یاسوج با حضور مسولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار