برگزاری دوره آموزشی تحلیل جریان‌های اسلامی معاصر

هرمزگان(پانا)-با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان هرمزگان دوره آموزشی تحلیل جریان‌های اسلامی معاصر ویژه مدیران مدارس نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی تحلیل جریان‌های اسلامی معاصر

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از بندرعباس، احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آغاز این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و مدعوین حاضر در جلسه و دکتر ربیعی مدرس این دوره گفت: همه اقشار جامعه خصوصاً ما معلمین به این انقلاب افتخار می‌کنیم و همچنین افتخار کنیم از اینکه مدارس ما یکی از پایگاه های بسیار مهمی بود که در شکل گیری انقلاب نقش موثری داشت.

مهرانی اضافه کرد: جا دارد در ابتدا یاد و خاطره ی امام وشهیدان خصوصا شهیدان فرهنگی که درراه پیروزی انقلاب به شهادت رسیدند را گرامی بداریم و برای رهبر عزیز و فرزانه مان از درگاه احدیت سلامتی و طول عمر مسئلت نموده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی پایداری و سربلندی نماییم.

وی خاطر نشان ساخت: یکی از مسائل مهمی که قشر جوان از جمله دانش آموزان ما را درجامعه امروزی با چالش مواجه نموده بحث انحرافات و تشکیک و سوالات و ابهامات اجتماعی خصوصاً در حوزه دین وایدئولوژی است که انشاالله با اجرای این دوره‌ها ما بتوانیم هم خودمان و هم مدیران و معاونین مدارس که مسئولین مستقیمی هستند که بطور مستمر و مستقیم با قشر نوجوان و جوان یعنی دانش آموزان ارتباط دارند و موثرترین فرد و قشری هستند که می‌توانند در واقع پاسخ خوب و به موقع به سوالات و ابهامات دانش‌آموزان بدهند را توانمند نماییم.

مهرانی در ادامه گفت: امید است برگزاری این دوره ها موثر باشد و بتوانیم نهایت استفاده را نموده و هم دانش و فن خود را افزایش دهیم و هم مهارت های پاسخگویی در مقابل شبهات و سئوالاتی که در حوزه اجتماعی خصوصاً شبهات دینی که برای دانش‌آموزان ایجادمی‌ شود را پاسخگو باشیم.
وی در پایان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب یاد آور شد: امروز همانطور که مستحضرید در تقویم وروزشمار انقلاب در سال ۵۷ روزهایی بود که دولت موقت اسلامی تازه تشکیل شده بود و مردم شور و هیجان ویژه ای داشتند و در آستانه روز ۲۲ بهمن بودند و با اعلامیه هایی که پخش میشد مردم آماده بودند که این انقلابشان را به ظهور برسانند.

گفتنی است در ادامه این جلسه استاد ربیعی مدرس این دوره و عضو مرکز پژوهش های استراتژیک جهان اسلام به بیان سخنانی در حوزه تحلیل جریان‌های اسلامی معاصر پرداخت و در پایان به سوالات مدیران و معاونین آموزشی پاسخ گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار