معاون پژوهش آموزش وپرورش هرمزگان:

برگزاری دوره آموزشی تغییرات و نوآوری های علمی درس جغرافیا

هرمزگان(پانا)-معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری دوره ضمن خدمت ویژه کلیه دبیران و معلمین درس جغرافیا خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی تغییرات و نوآوری های علمی درس جغرافیا

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ابراهیم خوشبخت گفت : در راستای اجرای برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در طول برنامه ششم توسعه ، برنامه 16 معاونت پژوهش و برنامه ریزی با موضوع " حمایت از انجمن های علمی و آموزشی معلمان" یک دوره اموزشی یک روزه درس جغرافیا برگزار میگردد.

وی بیان کرد : این اداره کل یک دوره آموزشی با عنوان " تغییرات و نوآوری های علمی درس جغرافیا " به میزان 16 ساعت بصورت متمرکز استانی ویژه کلیه دبیران جغرافیا با حضور مدرس کشوری آقای دکتر گورابی برگزار می نمایند.

این مقام مسئول توضیح داد : این دوره آموزشی با حضور کلیه دبیران جغرافیا ازسراسر استان در روز پنج شنبه هفدهم بهمن ماه سال جاری در دونوبت صبح وبعدازظهر در سالن دبیرستان دخترانه دانشگاه برگزار میگردد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش در پایان گفت :درجهت توانمند سازی معلمان ، افزایش کارایی و اثر بخشی آنان و همچنین توسعه دانش ، ارتقای مهارت ، بهبود فرآیند یاد دهی و یادگیری و رفع اشکالات درسی معلمان ، این دوره با همکاری انجمن علمی معلمان درس جغرافیا برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار