کارگاه توانمندسازی مدیران دوره اول و دوم متوسطه با محورشناخت رفتارهای پر خطر دانش آموزان در شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا)- کارگاه آموزشی توانمندسازی مدیران متوسطه با محوریت شناخت رفتارهای بهنجار و نابهنجار در نوجوانان در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه توانمندسازی مدیران دوره اول و دوم متوسطه با محورشناخت رفتارهای پر خطر دانش آموزان در شهرستان امیدیه

سمیه فتاحی کارشناس سلامت و بهداشت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه از برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی با محوریت شناخت رفتارهای بهنجار و نابهنجار در نوجوانان و راه های مقابله با رفتارهای پرخطر دانش آموزان خبر داد.

او گفت: صبح امروز کارگاه با حضور مدرسین دکتر مظلومی و دکتر شجاعی در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار گردید. و ادامه داد : این کارگاه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و آگاهی‌بخشی دانش آموزان در مقاطع متوسطه اول و دوم ارائه شده است.

همچنین در ادامه به اهم نکات مهم دراین کارگاه اشاره کردو گفت: نوجوانی از مهم ترین مراحل رشد و تکامل انسان به شمار می‌رود که ویژگی‌های رشدی آن می‌تواند زمینه‌ساز بروز بسیاری از رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی باشد، بر این اساس شناخت عواملی سبب قوام و استحکام این نهاد اجتماعی می گردد .

آموزش مهارت‌های زندگی در برابر رفتارها و خطرات اجتماعی یکی از اقدامات مهم برای خانواده، مدرسه و جامعه می باشد .وی با ابراز امیدواری که با تعامل این سه مخصوصا مدارس متوسطه اول و دوم بتوانیم از بهترین زمینه های بروز و گسترش انواع خطرات اجتماعی جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار