تجلیل از خبرنگاران فعال پانا در امیدیه

امیدیه (پانا)- عصر امروز از خبرنگاران و عکاسان فعال پانا شهرستان امیدیه با حضور مسئولان استانی ، مدیریت آموزش و پرورش ،مسئول سازمان دانش آموزی و دیگر کارشناسان ، فرهنگیان ، دانش آموزان ممتاز متوسطه اول و دوم و خانواده هایشان در سالن تدبیر اداره آموزش و پرورش تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خبرنگاران فعال پانا در امیدیه

اسد شریفی معاونت پرورشی و تربیت بدنی و مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان امیدیه در آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز متوسطه( اول و دوم دختران) از خبرنگاران فعال پانا شهرستان تقدیر بعمل آورد.

شریفی با تشریح نقش اثرگذار رسانه ها در روند فعالیت های مختلف ،تلاش روزافزون خبرنگاران پانا را در جهت برنامه ها ،همایشها و مشکلات آموزشی در حوزه آموزش و پرورش و ایجاد ارتباط بین مسئولان و مردم و خانواده‌ها قرار داد و در ادامه گفت : خبرنگاری یک تعهد، صداقت و امانتداری می باشد که با انتشار اخبار صحیح به رعایت امانت می‌پردازد و مجموعه خبرگزاری پانا علاوه بر رسالت خبرنگاری به فعالیت جذب، آموزش و تربیت دانش آموزان مستعد و علاقه‌مند به خبرنگاری می‌پردازند که می‌تواند در آینده تحصیلی، شغلی و اجتماعی دانش‌آموزان تاثیرگذار باشد.

در این مراسم ضمن تشکر از رابط خبرگزاری شهرستان و دانش آموزان خبرنگار افزود: در حال حاضر دانش آموزان خبرنگار آموزش های مقدماتی و تکمیلی را با تشکیل کارگاه عکاسی و خبرنویسی به اکثر آنها آموزش داده شده است.

در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار