بازگشائی راه ۱۶۰ روستای استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از بازگشائی راه ۱۶۰ روستای استان در ۲۴ ساعت گذشته که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بازگشائی راه ۱۶۰ روستای استان اردبیل

علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل در بازدید از راهدارخانه مرادلـو واقع در محور مشگین شهر - پارس آباد با بیان اینکه هم اکنون کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد گفت: بخاطر کولاک بسیار شدید و تند باد راه ۱۱۳ روستا در شهرستان‌های خلخال، کوثر، مشکین شهر و گرمی مسدود است و راهداران باهمه توان درحال بازگشایی راه این روستا‌ها هستند.

او افزود: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در راهدارخانه، محور‌ها و گردنه‌های برف گیر استان مستقر شده و در آماده باش کامل هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از مردم خواست اگر قصد گذر از جاده‌های کوهستانی استان را دارند تجیهزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ ویا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار