افتتاح آموزشگاه 6 کلاسه شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا ناحیه یک اردبیل

اردبیل (پانا) - آموزشگاه 6 کلاسه متوسطه دوره اول شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا ناحیه یک با حضور فرماندار اردبیل و مدیرکل آموزش و پرورش استان در مساحت 870 متر مربع افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح آموزشگاه 6 کلاسه شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا ناحیه یک اردبیل

در این آیین فرماندار اردبیل با اشاره به بیانیه دوم انقلاب در خصوص نقش جوانان در توسعه و پیشرفت کشور، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه دوم انقلاب به جوانان توصیه کرده است تا با تجهیز به علم و تقوا کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.

مسعود امامی یگانه با تبریک دهه مبارک فجر و با اشاره به عملکرد دولت در توسعه شهرستان و استان اردبیل، اظهار داشت: در دهه فجر امسال 137 پروژه و طرح عمرانی با اعتبار 498 میلیلرد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

او همچنین از شروع عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این چنین اقداماتی در شرایط بد اقتصادی کشور نوید پیشرفت و توسعه شهرستان و استان اردبیل می باشد.

فرماندار اردبیل در ادامه به جایگاه بالای آموزش و پرورش در کشور اشاره کرد و گفت: به جهت اینکه آینده سازان کشور در این نهاد بزرگ تعلیم وتربیت آموزش می بینند بنابراین آموزش و پرورش باید از چنین جایگاهی برخوردار باشد.

فتحی ،معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز در این همایش با اشاره به اینکه این آموزشگاه در 870 متر مربع و با اعتبار 2 میلیارد و 900 میلیون تومان احداث شده است، گفت: این آموزشگاه به مساحت 2157 مترمربع محوطه سازی و 277 متر مربع دیوار کشی شده است.

مدرسه شش کلاسه شهید مدافع حرم علی سیفی نیز با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 650 میلیون تومان با حضور مادر شهید و فرماندار اردبیل افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار