مدال های رنگارنگ مسابقات انتخابی استان در دستان کونگ فوکاران پاکدشت

پاکدشت ( پانا )- تیم های کونگ فوی دختران و پسران شهرستان پاکدشت با درخشش در مسابقات استانی ضمن کسب عناوین برتر راهی مسابقات کشوری شدند.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدال های رنگارنگ مسابقات انتخابی استان در دستان کونگ فوکاران پاکدشت

حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت در حاشیه مراسم تجلیل از کونگ فوکاران بانوان شهرستان پاکدشت که در شمیرانات و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به مناسبت « جام فجر» یادواره شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی برگزار شد ،بیان کرد: تیم کونگ فوی بانوان شهرستان پاکدشت که راهی مسابقات استانی نیو کونگ فو شده بود نتایج خوبی کسب کرد و شش مقام نخست، سه مقام دومی و پنج مدال برنز را به دست آورد.

او ادامه اظهار کرد: نفرات اول این مسابقه به رقابت های کشوری این رشته که به میزبانی خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعزام می شوند. سه نفر از بهترین کونگ فوکاران شهرستان پاکدشت که در قالب تیم استان تهران در مسابقات کشوری حضور داشتند سه مدال رنگارنگ کسب کردند.

حسین افزود: مانی مجد در وزن۵۵ کیلوگرم و در رده سنی نونهالان مدال طلای رقابتها را به گردن آویخت ،مدال نقره نیز بر گردن امیر بهادر ایزدی در وزن ۷۵ کیلوگرم نشست و علی انوشه نیز مدال برنز در وزن ۵۰کیلوگرم و در رده نوجوانان را از آن خود کرد و مربیگری تیم اعزامی استان تهران را مجتبی ناصری از شهرستان پاکدشت برعهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار