اختلاف نظرهای انتخاباتی به موانع توسعه تبدیل نشود

خرم‌آباد(پانا) - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: قرار نیست اختلاف نظرهای انتخاباتی مانعی برای تحقق آرمانها و توسعه شهر باشد که این امر نه قانونی و نه مطابق با حقوق شهروندی است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اختلاف نظرهای انتخاباتی به موانع توسعه تبدیل نشود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه‌شنبه در دیدار با رییس و اعضای دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد:اختلاف سلیقه در انتخابات امری طبیعی است اما نباید باعث ایجاد مشکل شود.

وی تصریح کرد: در جریان هر انتخاباتی اختلاف نظرهایی وجود دارد ولی با روی کار آمدن یک جریان باید به انتخاب مردم احترام گذاشت و با حذف اختلاف نظرها هدف توسعه، پیشرفت و رضایت شهروندان را دنبال کرد.

وی افزود:‌ انقلاب محاسبات دشمن را برهم زد و دشمن انتظار داشت ۲۲بهمن ۵۷ رخ ندهد اما بدیهی بود که با رهبری امام راحل و نصرت الهی انقلاب اسلامی به ثمر می رسد.

وی گفت: دشمن می‌خواهد فرهنگ غربی را بر کشور قالب کند همچنین سعی دارد بر ذهن جوانان تسلط داشته باشد و از این نگاه دست برنمی‌دارد.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: هدف نهایی انقلاب اسلامی تربیت جوان انقلابی و عدالت خواه است که دانشگاه فرهنگیان در این راستا قدم برمی‌دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در این راستا اقداماتی انجام می‌دهد که در راس آن نماینده ولی فقیه در استان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه جوانان در دانشگاه فرهنگیان تحت تعلیم و تربیت هستند ادامه داد: پذیرای ایده‌ این قشر خواهیم بود و می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس بیان کرد: انتخابات فرصتی مناسب برای انتخاب فرد اصلح و تعیین سرنوشت بوده و یکی از پایه های نظام بر انتخابات استوار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: تفاوت سلیقه امری طبیعی در برگزاری انتخابات و انتخاب افراد است اما نباید دچار مشکل شود، صحنه انتخابات میدان ورزشی نیست که با احساس و ایجاد هیجان کاذب باعث بروز مشکلات شود.

وی گفت: صحنه انتخابات صحنه خدمت است، صحنه جمع‌آوری اموال نیست و این اقدام باعث ظلم به مردم می‌شود.

وی گفت: امیدواریم باحضور پرشور مردم، انتخابات هرچه باشکوه تر برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار