طرح  آبرسانی شادگان و روستاهای آن به بهره‌برداری می‌رسد

تهران (پانا)- رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت:  پروژه‌ های عمرانی  با معادل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری از قبیل آبرسانی به شادگان و برخی روستاهای ان  به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح  آبرسانی شادگان و روستاهای آن به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پانا، دکتر علی لاریجانی که صبح امروز( سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه) به استان خوزستان سفر کرده است، در بدو ورود به شهر اهواز و در جمع خبرنگاران، دهه فجر انقلاب اسلامی را به مردم استان خوزستان تبریک گفت و افزود: سفر امروز دو وجه دارد که یکی از آنها افتتاح برخی پروژه‌های عمرانی و وجه دیگر حضور در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان و بررسی مسائلی از قبیل سیل، آمادگی برای آینده و نیاز‌های استان مانند رفع مشکلات شبکه فاضلاب اهواز با توجه به بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسند، عمدتا در حوزه وزارت نیرو بوده و بخشی از آنها مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.

دکتر لاریجانی با بیان این که یکی از پروژه‌های وزارت نیرو که امروز به بهره‌برداری می‌رسد، طرح آبرسانی به شادگان و روستاهای آن است، افزود: مجموع این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری معادل ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار