دانشگاه فرهنگیان شهرستان شادگان افتتاح شد

شادگان ( پانا ) -با حضور رییس دانشگاه فرهنگیان استان و مسئولین شهرستانی دانشگاه فرهنگیان شهرستان شادگان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان  شهرستان شادگان افتتاح شد

مراسم افتتاحیه دانشگاه فرهنگیان در شهرستان شادگان با حضور نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری شادگان، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان، امام جمعه موقت شهرستان، مسئولین ادارات و دستگاهها و جمعی از فرهنگیان در محل کانون حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

امید صبری پور، سرپرست فرمانداری شادگان در این مراسم ضمن تشکر از نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بخاطر تلاش و پیگیری جهت راه اندازی این دانشگاه، اذعان کرد: راه اندازی دانشگاه فرهنگیان یکی از نیاز های اصلی در حوزه آموزش عالی در شادگان است که می تواند مشکلات آموزش و پرورش را مرتفع سازد.

او دانشگاه فرهنگیان را یک دانشگاه تربیت محور دانست و افزود: مسائل تربیتی، پرورشی و فرهنگی اولویت اول این دانشگاه محسوب می شود و این موضوع دانشگاه فرهنگیان را نسبت به سایر دانشگاه ها متمایز کرده است.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: این شهرستان از پیشینه علمی، ادبی و فرهنگی بلندی برخوردار است که باید با تعامل و همکاری همه دست اندرکاران شهرستان جهت توسعه و ارتقا شهرستان گام برداشته شود.

صبری پور در پایان گفت: هیچ موضوعی بالاتر از علم و دانش وجود ندارد و تا زمانی که زمینه تحصیل فراهم نشود کاری در جامعه صورت نمی گیرد و علم زیر بنای هر خیر و پیشرفتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار