برای اولین بار در کشور و با حضور رییس آموزش و پرورش استثنایی کشور؛

نمایشگاه جابربن حیان دانش آموزان با نیازهای ویژه در تبریز افتتاح شد

تبریز (پانا) - برای اولین بار در کشور، نمایشگاه جابربن حیان دانش آموزان با نیازهای ویژه با حضور معاون وزیر و رییس آموزش و پرورش استثنایی کشوردر مدرسه استثنایی محمد مردانی آذر ناحیه 2 تبریز به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه جابربن حیان دانش آموزان با نیازهای ویژه  در تبریز افتتاح شد

رییس آموزش و پرورش استثنایی کشور در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: این جشنواره که در مقطع ابتدایی در سطح کشور برگزار می شود یک موقعیت عالی برای یادگیری دانش آموزان است تا بتوانند دستاوردهای علمی، پژوهشی، مهارتی و خلاقیت خودشان را نشان دهند.

وی افزود: همچنین این جشنواره، فرصتی برای پر کردن بهینه اوقات فراغت دانش آموزان است و استان آذربایجان شرقی این خلاقیت و نوآوری را داشت که این نمایشگاه را ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه برپا کند و در بازدیدی که از نمایشگاه داشتم بسیار شگفت زده شدم برای این که کارهای خوبی را این بچه ها به نمایش گذاشته اند.

72 طرح از تمامی مدارس استثنایی استان در گروه های آسیب دیده بینایی، شنوایی، کم توان ذهنی، جسمی حرکتی، چند معلولیتی برای اولین بار در کشور در دو حوزه گیاهان و جانوران در این نمایشگاه شرکت کردند و با یکدیگر به رقابت پرداختند که نتایج پس از داوری در روزهای آینده اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار