بلیت‌فروشی اینترنتی همزمانی فیلم فجر در گیلان

رشت (پانا) - معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن اعلام آغاز بلیت‌فروشی همزمانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان گفت: فروش اینترنتی بلیت این جشنواره ، کنسرت‌ها و سایر برنامه‌های صحنه‌ای ، به تارنماهای گیلانی واگذار شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بلیت‌فروشی اینترنتی همزمانی فیلم فجر در گیلان

سید امیر مصباح اظهار داشت: فروش بلیت همزمانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان به سبب ایجاد شرایط مساعد کسب و کار در داخل استان و حمایت از جوانان گیلانی به سایت هفت ساز محول شده است.
وی با بیان اینکه این امر می‌تواند در جلوگیری از تخلفات احتمالی ، مدیریت بهتر و عملکرد فروش بلیت اثرگذار باشد افزود: پیش تر فروش بلیت در گیلان توسط موسسه هایی در پایتخت انجام می شد که با تصمیم اتخاذ شده از مدتی پیش این چرخه اقتصادی به جوانان گیلانی واگذار شده است.
وی با اشاره به اکران همزمان ۱۴ فیلم بخش اصلی (سودای سیمرغ) سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان، گفت: همزمانی جشنواره فیلم فجر ۳۸ طی روزهای ۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه جاری در سینما میرزا کوچک رشت برگزار می شود.
وی اضافه کرد: بلیت ۴۵۰ صندلی از سالن همکف این سینما از طریق سامانه برخط هفت‌ساز و ۳۰۰ صندلی بالکن از طریق گیشه سینما به فروش میرسد.
مصباح یادآور شد: امسال فیلم‌های «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسن کلامی، «ابر بارانش گرفته» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجید برزگر، «بی‌صدا حلزون» به کارگردان بهرنگ دزفولی‌زاده و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته، «تعارض» (با نام قبلی «ریست») به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده، «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی و تهیه‌کنندگی شهرام مسلخی و «پوست» به کارگردانی مشترک بهمن ارک و بهرام ارک و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح در رشت اکران می‌شوند.
قائم مقام دبیر استانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان ادامه داد: «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد، «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی، «خون شد» (+۱۲) به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی، «سینما شهر قصه» به کارگردانی مشترک کیوان علی‌محمدی، علی‌اکبر حیدری و تهیه‌کنندگی کیوان علی‌محمدی، «شنای پروانه» (+۱۵) به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی، «عامه پسند» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سهیل بیرقی و «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی، دیگر فیلم‌های این همزمانی است.
مصباح با بیان اینکه فیلم‌های «خون شد» دارای محدودیت سنی ۱۲+ و «شنای پروانه» دارای محدودیت سنی ۱۵+ برای نمایش است، افزود: امسال نیز پنج فیلم کودک و نوجوان «منطقه پرواز ممنوع» ساخته امیر داساگر، «تورنا ۲» سیدجواد هاشمی، «قطار آن شب» حمیدرضا قطبی، «بیست و سه نفر» مهدی جعفری و «کاتی و ستاره »از آثار رضا مجلسی (فیلمساز برجسته گیلانی) در قالب طرح «سیمرغ و پروانه‌ها»، نوبت ساعت ۱۰ صبح با حضور دانش‌آموزان مدارس مناطق محروم و شهرستان‌های گیلان اکران می‌شوند.
وی با بیان اینکه برگزاری همزمانی جشنواره فیلم فجر همیشه یکی از مطالبات شهروندان گیلانی بوده است، همزمانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان با گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و جانباختگان هواپیمای اوکراینی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار