تشریح برنامه های دهه ی فجر منطقه 3

تهران (پانا) -یار محمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 در گفتگو با پانا برنامه های دهه ی فجر را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه های دهه ی فجر منطقه 3

یار محمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 در گفتگویی صمیمی با خبرنگار پانا برنامه های دهه ی فجر و بزرگداشت آن را شرح داد.

وی گفت: در راستا ی گرامیداشت ایام الله دهه ی فجر و چهل و یکیمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، کمیته ی مربوطه در آموزش و پرورش منطقه در موعد مقرر باشرکت اعضا ء تشکیل شد و پس از بحث و تبادل نظرعناوین و تقویم زمانبندی برنامه ها مشخص گردید.

این برنامه ها از روز دوازده بهمن ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل (ره) به میهن اسلامی آغاز و تا روز بیست و دوم بهمن، یعنی روز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

در طول این چند روز برنامه های متنوع و متعددی خواهیم داشت: از جمله شرکت در مراسم گلبانگ انقلاب اسلامی و به صدا درآوردن زنگ انقلاب در ساعت 9:33 همزمان با ورود تاریخی امام (ره) به میهن اسلامی که این برنامه در دبیرستان دوره دوم محمود افشار منطقه با حضور خانم ماجدی مدیریت محترم منطقه، اینجانب و کارشناسان حوزه پرورشی برگزار خواهد شد.

همزمان با این برنامه مسابقات شنا دانش آموزی ویژه پسران در سطح منطقه، جشنواره ی غذاهای بومی و محلی با شرکت همکاران اداری در منطقه اجرا خواهد شد،جلسه ی شورای دانش آموزی و دیدار صمیمی، گفت و شنود با ریاست محترم منطقه از جمله برنامه های حوزه ی پرورشی در روز 13 بهمن است.

از دیگر برنامه های این روز ، جشنواره دانایی و توانایی، مسابقه کتابخوانی در سطح دانش آموزای است، همایش تبیین بیانه ی گام دوم انقلاب اسلامی برای همکاران فرهنگی، خصوصا معاونین، مربیان و مشاورین مدارس که در محل آموزش و پرورش در روز 14 بهمن ماه، افتتاح دبستان دخترانه شهید رازفر به مناسبت دهه ی فجر، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی تحت عنوان لاله های روشن در روز چهارشنبه 16 بهمن ماه، مسابقات شنا خواهران، مسابقه فضا سازی و تزیین کلاس ها و مدرسه به مناسبت همین ایام که به همین منظور فراخوانی داده شده و مدارسی اعلام آمادگی کرده اند، در روز مشخصی تیمی برای بررسی و ارزیابی وضعیت تزیین مدارس مراجعه کرده و امتیاز ها را اعلام می کنند. در ضمن به مدارس تاکید شده که در تزیینات پیام های تربیتی گنجانده شود و سطح مشارکت دانش آموزان را بالا ببرند.

همچنین با برنامه هایی که در نظر گرفته ایم، انتظار داریم شاهد مشارکت حداکثری دانش آموزان و همکاران محترم فرهنگی در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن باشیم.

ضمن اینکه بعد از دهه ی فجر هم به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، و در راستای برنامه هایی که در دهه ی فجر داشتیم، همزمان با جلسه ی شورای اداری، جشنی را با حضور همه ی نیروهای اداری همراه با تقدیر و تشکرخواهیم داشت، و برنامه هایی داریم که انشا الله اوقات شاد و مفرحی برایشان فراهم نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار