فولادوند: آموزش و پرورش با تمام امکانات موجودش به برگزاری بهتر انتخابات کمک می کند

تهران (پانا) - جلسه روسای مناطق نوزده گانه و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل شهر تهران تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: آموزش و پرورش با تمام امکانات موجودش به برگزاری بهتر انتخابات کمک می کند

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سه عنصر اساسی در شکل گیری انقلاب اسلامی موثر بودند، مردم، رهبری و ایدئولوژی. این سه عنصر انقلاب را پیروز کردند و هر کدام به تنهایی نقش مهمی در شکل گیری این انقلاب شکوهمند داشتند.
وی افزود: ما با داشتن امام و رهبری و قیامی که سالها با اطاعت مردم از رهبری و تاسی بر ایدئولوژی انقلابی شکل گرفت پیروز شدیم و اما دشمنان انقلاب ما از هیچ راهی برای شکست آن دریغ نکردند.
وی افزود: شما به عنوان موثرین افراد نظام تعلیم و تربیت در طول این چهل و یک سال بخوبی نقش خود را ایفا کردید و در فراز و فرودهای انقلاب، ملت ما با اطاعت محض از رهبری تاثیرگذار بودند.
وی افزود: ما با فدا کردن عزیزترین جوانان مان، انقلاب را بیمه کردیم و هنوز مردم پای نظام خودشان ایستاده اند. باید قدر این ملت را بدانیم و شان این ملت رعایت شود و منزلتش هر روز بیشتر شود.
فولادوند گفت: ما در آستانه انتخاباتی هستیم که اهمیتش بیشتر از گذشته است و با توجه به تحولات اخیر این انتخاب موثرترین نقش را در ارتقا کشور در دنیا دارد و باید انتخابات بی سابقه ای رقم برنیم.
مدیرکل شهر تهران گفت: ما به عنوان مجری انتخابات بیطرف هستیم اما باید بدانیم میزان شرکت کنندگان در انتخابات بسیار موثر است و ما دیدیم مردم چگونه سردار سلیمانی را بدرقه کردند و تعداد افراد شرکت کننده در انتخابات بسیار اهمیت دارد.
فولادوند افزود: آموزش و پرورش با تمام امکانات موجودش وارد شده و در بهتر برگزار شدن این انتخابات مهم کمک می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار