عملیات گشایش دهانه دوم پل راه آهن نوش آبادآغاز شد

کاشان (پانا )- رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان آران و بیدگل از آغاز عملیات خاکبرداری و گشایش دهانه دوم پل زیرگذر راه آهن در مسیر نوش آباد به کاشان همزمان با دومین روز از دهه فجر،خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
عملیات گشایش دهانه دوم پل راه آهن نوش آبادآغاز شد

مجتبی آراسته در گفت و گو با پانا کاشان اظهار داشت: عملیات ساخت دهانه دوم پل زیرگذر نوش آباد به کاشان در مسیر راه آهن سراسری از آبان سال 95 آغاز شد و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
وی افزود: عرض دو دهانه پل ۱۵ متر است و بهره برداری از آن، هم برطرف کننده نقطه پرتصادف محور کاشان به نوش آباد است و هم بانددوم جاده کاشان به سفیدشهر را ایمن خواهد کرد.
وی تصریح کرد: بهره برداری از دودهانه پل بتنی که بامشخصات استاندارد و با اعتبار 23 میلیارد ریال ساخته شده است، به عنوان روگذر و تعیین کننده مسیرهای عبور کاربران راه خواهد بود.
وی تاکید کرد: پل زیرگذر نوش آباد، در مسیر راه آهن کاشان به تهران، با تکمیل طرح تقاطع مسیرهای رفت وآمد شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل و سفیدشهر ونوش آباد کاملا مشخص و ایمن خواهد بود.
رییس شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: در حال حاضر بخشی از ترافیک جاده‌ای منطقه کاشان به علت حمل و نقل مواد اولیه و محصولات تولیدی صنایع موجود، توسط ماشین‌های سنگین در مسیر نوش آباد به کاشان انجام می شود که تردد در این مسیر به ویژه در پل زیرگذر راه آهن را خطرآفرین کرده است.
سید مهدی مردانی اظهار کرد: جاده کاشان به نوش آباد در زیرگذر پل راه آهن سراسری شمال به جنوب به علت شیب و زاویه نامناسب باعث حادثه و تحمیل هزینه های مادی و جسمی فراوان به مسافران این مسیر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار