جاده نوش آباد به کاشان بسته شد

کاشان ( پانا) - رییس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان آران و بیدگل از بسته شدن جاده نوش آباد به کاشان از صبح روز شنبه خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جاده نوش آباد به کاشان بسته شد

محمد فرجی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: جاده نوش آباد به کاشان در زیر پل راه آهن سراسری تهران - جنوب به علت آب گرفتگی بسته شده و عملیات بازگشایی مسیر در حال انجام است.

وی افزود: در زمان انجام عملیات بازگشایی، مسیر جایگزین برای رفت و آمد شهروندان به نوش آباد، از جاده کاشان به آران و بیدگل منتهی به نوش آباد توصیه می شود.

رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: بارندگی های روز گذشته به 31.8 میلیمتر رسید که برای اولین بار بارندگی شهر کاشان بیشتر از سایر مناطق بوده است.

عباس ارغوانی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: با تفسیر نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود که ساعت 4 عصر شنبه بارندگی متوقف شده و سرما و یخبندان بر منطقه کاشان حاکم شود.

وی افزود: ریزش برف در مناطق کوهستانی قمصر 30 سانتیمتر، قمصر 22 سانتیمتر، برزک 15 سانتیمتر و نیاسر 13 سانتی متر و بارش باران در مناطق دشت شامل ده زیره 11 میلمتر و آران و بیدگل 7 میلمتر گزارش شده است.

ارغوانی تاکید کرد: دمای فعلی کاشان دو درجه زیر صفر است که در مناطق کوهستانی به منفی 10 خواهد رسید بنابراین توصیه می شود باغداران و کشاورزان با توجه به شدت سرما نسبت به باغها و گلخانه ها مراقبتهای لازم را داشته باشند.

به گزارش پانا، پل زیر گذر راه آهن در مسیر نوش آباد به کاشان محل تجمیع بارشهای بلوار کویر کاشان و کمربندی کاشان است و فقط یک حلقه چاه جذبی برای جمع آوری آب حفر شده که جوابگوی میزان بارندگی ها در روزهای بارانی نیست و کمترین بارندگی منجر به بسته شدن جاده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار