معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین:

سیل مهربانی قزوین در حوزه آموزشی مناطق سیل زده هزینه می شود

پانا (قزوین) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: منابعی که از طریق اجرای طرح سیل مهربانی همکلاسی ها در استان جذب می شود، در حوزه آموزشی مناطق سیل زده هزینه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سیل مهربانی قزوین در حوزه آموزشی مناطق سیل زده هزینه می شود

حجت الاسلام علی انصاری در جلسه هماهنگی طرح سیل مهربانی همکلاسی ها که در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دستگیری و کمک به هم نوع از آموزه های اساسی اسلامی است که همواره در قرآن و احادیث و روایات اسلامی بر آن تأکید شده و ما در اتفاق اخیر سیل که در سیستان و بلوچستان به وقوع پیوسته است و بسیاری از مردم ما در آن منطقه بی خانمان شده اند و زندگیشان را از دست داده اند؛ باید این آموزه های دینی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و به کمک سیل زدگان بشتابیم.

وی بر مشارکت حداکثری مدارس در این طرح تأکید کرد و افزود: رویکرد ما در جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی باید به این سمت باشد که شاهد یک مشارکت گسترده در این امر باشیم تا بتوانیم گام های خوبی را در بازسازی مدارس مناطق سیل زده برداریم.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قزوین بر اجرای بخشنامه ها تأکید کرد و گفت: در جمع آوری هدایا حتما صورت جلسه ها تنظیم و کارهای قانونی جمع آوری انجام شود تا هیچگونه شائبه ای در این خصوص به وجود نیاید.

انصاری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به برخی آسیب های اجتماعی بین دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: مدیران مدارس باید در حوزه آسیب های اجتماعی توجه خاصی به دانش آموزان داشته باشند و در این زمینه غربالگری لازم صورت گیرد و مدیران افرادی که در حوزه اجتماعی در معرض آسیب قرار دارند، را معرفی کنند و کارهای مشاوره ای و تخصصی روی این دانش آموزان انجام شود تا شاهد اتفاقات ناگوار در بین دانش آموزان نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار