رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین:

سیل مهربانی همکلاسی ها برنامه ای برای تحقق سند تحول بنیادین است

پانا (قزوین) - حرکتی که تحت عنوان سیل مهربانی همکلاسی ها شروع شده، برنامه ای تربیتی برای تحقق سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سیل مهربانی همکلاسی ها برنامه ای برای تحقق سند تحول بنیادین است

جبار حسنعلی پور، رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین در جلسه هماهنگی طرح سیل مهربانی همکلاسی ها که در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همه ما در قبال حوادث غیرمترقبه ای که در کشور رخ می دهد، مسئول هستیم و امروز سیل زدگان سیستان و بلوچستانی به حمایت و کمک های هموطنانشان نیاز دارند.

او با تأکید بر تبیین طرح سیل مهربانی همکلاسی ها به دانش آموزان و اولیاء آن ها، بیان کرد: سیل مهربانی همکلاسی ها یک حرکت تربیتی در مدارس است و دانش آموزان با حس نوع دوستی و خیرخواهی آشنا می شوند و این خود بزرگ ترین درسی است که ما با اجرای این طرح می توانیم به دانش آموزانمان بدهیم و این خود برنامه ای تربیتی برای تحقق سند تحول بنیادین است.

حسنعلی پور افزود: هم اکنون مدارس استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 4177031241903305 و شماره شبا IR640100004177031241903305 به نام حساب هدایای اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نزد بانک مرکزی واریز کنند و هدایای غیرنقدی را به ادارات تحویل دهند.

این مسئول اعلام کرد: پاکت هایی نیز برای جمع آوری هدایای نقدی دانش آموزان در نظر گرفته شده که این پاکت ها به نواحی آموزش و پرورش ارسال شده است تا در بین دانش آموزان توزیع شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین در پایان تأکید کرد: ما از مدیران مدارس و نواحی می خواهیم که حتما صورتجلسه جمع آوری هدایا را بر اساس بخشنامه ها تنظیم کنند و کارهای اجرایی این طرح با یک ساز و کار درست دنبال شود تا پس از جمع آوری هدایا، این منابع در محل هایی که در حوزه آموزشی در مناطق سیل زده شناسایی شده است، هزینه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار