کمره ای زاده: دانش‌آموزان باید در یک فضای تعاملی با مفاهیم انقلاب آشنا شوند

تهران (پانا) - کمره ای زاده، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه محمدرسول الله(ص) در حاشیه برنامه صبحگاه مشترک دانش آموزی که در محل دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد از تغییر روش های آشنایی دانش‌آموزان با مسایل انقلاب اسلامی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کمره ای زاده: دانش‌آموزان باید در یک فضای تعاملی با مفاهیم انقلاب آشنا شوند

کمره ای زاده با اشاره به تفاوت روش های آشنایی دانش آموزان قدیم و نسل فعلی با اصول انقلاب اسلامی گفت: ‌ما در گذشته سخن می گفتیم و بچه ها می شنیدند اما در فضای فعلی باید در یک فضای تعاملی حدود را مشخص کرده و دانش‌آموز خودش انتخاب کند.
وی افزود: هدف بسیج دانش‌آموزان این بوده که یک فضای تعاملی را ایجاد کند تا بچه ها در جوانب مختلف با انقلاب آشنا شده و مسیری که فکر می کنند به صلاح کشور است، انتخاب کنند.ما نمی توانیم برای آینده بچه ها تصمیم بگیریم و این بچه ها هستند که برای آینده ایران تصمیم می گیرند و تنها کاری که ما انجام می دهیم این است که جنبه های مختلف تصمیم هایی که می خواهند بگیرند را برای شان ترسیم کنیم و خودشان عواقب تصمیم شان را دیده و در نهایت انتخاب آزادانه ای داشته باشند.


وی با اشاره به مهمترین برنامه های بسیج دانش‌آموزی در ایام دهه فجر گفت:‌از جمله برنامه های بسیج برای دانش آموزان در ایام الله دهه فجر عبارتند از اردوهای ده هزارنفری که مربوط به دختر خانم های گل مان است وهمچنین اردوهای استکبار ستیزی و بازدید از موزه عبرت با حضور تعداد حدودی ۵ هزار دانش آ‌موز که از اول بهمن ماه آغاز شده است و تا آخربهمن ماه ادامه دارد.
کمره ای زاده گفت: «ایران مقتدر» برنامه دیگری برای آشنایی دانش‌آموزان عزیزمان در صنایع دفاع و باغ موزه دفاع مقدس با حضور ده هزار دانش آ‌موز است. همچنین برنامه صبحگاه مشترک دانش‌آموزی که با حضور ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز از مناطق مختلف تهران با محوریت منطقه۱۱ برگزار شد.
کمره ای زاده با اشاره به گردهمایی بزرگ نوجوانان در مصلی امام خمینی (ره) گفت: اجتماع ملی وبزرگترین اجتماع نوحوانان کشورمان در مصلی امام خمینی(ره) را در پیش داریم که برای بزرگداشت یوم الله و گرامی داشت نام حاج قاسم سلیمانی است. برنامه های متنوع دیگری از نمایشگاه ها و یادواره شهدا و غیره داریم که در مناطق برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار