مانور «یاوران انقلاب» به همت سازمان دانش‌آموزی برگزار می شود

تهران (پانا) - اسماعیل بحری زاده، قایم مقام وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور از برگزاری مانور عظیم «یاوران انقلاب» با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز پیشتازدر روز دوشنبه ۱۴ بهمن در اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مانور «یاوران انقلاب» به همت سازمان دانش‌آموزی برگزار می شود

اسماعیل بحری زاده، قایم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور با اشاره به اینکه امسال برنامه های دهه فجر رنگ وبوی سردار قاسم سلیمانی را به خود گرفته است گفت: سازمان دانش آموزی یکی از برجسته ترین برنامه هایش برای دهه فجر امسال مانور «یاوران انقلاب» است که با نام و یاد حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.
بحری زاده با اشاره به اینکه این برنامه با حضور ۵۰۰ هزار دانش آموز تشکیلاتی برگزار می شود، گفت: پیشتازان در ۷۰۵ منطقه از کشور عزیزمان جشن یاوران انقلاب را برگزار می کنند. همچنین در هر منطقه ۲ هزار نفر حضور پیدا می کنند و این برنامه بصورت متمرکز هم در تهران و هم در شهرستان های تهران و با حضور مقام عالی وزارت در روز چهارشنبه برگزار می شود.
وی افزود: در این مراسم دانش‌آموزان پیشتاز با اجرای سرود همگانی حاج قاسم سلیمانی یاد و نام این شهید عزیزمان را گرامی داشته و برگزیده دلنوشته های دانش آ‌موزی در ارتباط با موضوع «سپاس سردار» و «من یک سلیمانی هستم» را اجرا می کنند. سرود اختصاصی ویژه حاج قاسم سلیمانی با تم آهنگ مختارنامه است و حماسی است و به مناسبت چهلمین روز درگذشت این شهید عزیز است، اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار