نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس زبرخان

زبرخان (پانا) - مراسم نمادین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب با حضور امام جمعه شهر قدمگاه،ریاست اداره آموزش و پرورش زبرخان، نماینده بخشداری و دیگر مسئولین و روسای ادارات منطقه زبرخان در دبیرستان شبانه روزی سلسله الذهب قدمگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس زبرخان

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه زبرخان در این مراسم با اشاره به اینکه رسالت امروز دانش‌آموزان کم از نوجوانان و جوانان دوران انقلاب نیست، اظهار کرد: دانش آموزان باید با توانمندسازی خود، انقلاب را در مسیر پیشرفت و شکوفایی بیشتر قرار دهند.

سید مجتبی تاراش با بیان اینکه دشمن قصد دارد امید را از جامعه ما بگیرد خاطرنشان کرد:دشمن میخواهد امید را از کشور ایران بگیرد ولی حضور میلیونی مردم در مراسم تشیع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به جهان ثابت کردند که امید هنوز در دل مردم ایران زنده است.

وی افزود: پیشرفت های علمی چشمگیر در این چهل سال نشان دهنده تلاش و امید مردن ایران است.

تاراش با اشاره به اینکه در این چهل سال، گام‌های بلند و فراز و نشیب‌هایی زیادی را طی کرده‌ایم و امیدوار هستیم اهداف بلند توسط دانش آموزان این کشور محقق شود، تصریح کرد: امروز در کشورمان اتفاقات بزرگی افتاده است و یکی از این اتفاقات بزرگ پرتاب موشک ماهواره ای به فضا هست و این رویداد بزرگ از لحاظ علم و دانش در این محاصره اقتصادی نشان دهنده رسیدن دانشمندان ما به قله های رفیع علم و دانش می باشد.

مدیر آموزش و پرورش زبرخان گفت: از لحاظ تولید علم امروزه در بین کشورهای بزرگ هستیم ولی دشمن چشم دیدن پیشرفت ملت ما را ندارند و دست به اقدام وحشیانه می زند و دانشمندان هسته ای ما را ترور می کند.

سید مجتبی تاراش عنوان کرد:تحول واقعی زمانی رخ می‌دهد که در درون انسان‌ها تغییراتی رخ دهد و از شما دانش آموزان عزیز درخواست می کنم که در زمینه پیشرفت های علمی که در این چند سال داشتیم مطالعه کنید و با تلاش و پشتکار خودتان ثمربخش خون پاک شهدا باشید.

وی در پایان به همه دانش آموزان توصیه کرد: شما با درس خواندن و رعایت حجابتان و اخلاق و کردار نیکو مطمئنا آینده درخشانی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خواهید زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار