آیین نواختن گلبانگ‌چهل و یکمین فجر انقلاب همزمان با سراسر کشور در کلات

کلات(پانا)- آیین نواختن گلبانگ‌چهل و یکمین فجر انقلاب همزمان با سراسر کشور ، با حضور کلیه مسئولین شهرستان کلات نادر ، به صورت نمادین در آموزشگاه های کلات نواخته برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین نواختن گلبانگ‌چهل و یکمین فجر انقلاب همزمان با سراسر  کشور در کلات

در ابتدای مراسم رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و ورود تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره) تاریخ این انقلاب را پر از فراز و فرود دانست و گفت : برای پیروزی این انقلاب افراد زیادی جانفشانی کرده و خونشان را فدا کردند .

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) برای رضای خدا تلاش کرد و به خدا ، ملت و راهی که در آن گام نهاد ایمان داشت ، برای همین است که ایشان در دلها ماندگار شد.

پروانه تشریح کرد :حضرت امام خمینی (ره) پیروزی انقلاب و فرار شاه خائن را آغاز راه دانست ، برای رسیدن به موفقیت ها و پیروزی ها راه های زیادی داریم که باید با تلاش به آن برسیم .

وی گفت: امروزه شاهد تحولات جدیدی در منطقه هستیم ، ما توانستیم با قدرت در مقابل توطئه های دشمنان نظام ایستادگی کنیم که نمونه آن را در قدرت نمایی اخیر نیروهای قدس سپاه پاسداران در به هم کوبیدن پایگاه عین الاسد مشاهده نمودیم .

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در پایان مولفه های قدرتمندی نظام را در بالاترین سطح عنوان نمود و تشریح کرد: بهمن نشان دهنده میثاق ملت با ولایت است ، بهمن یک فرصت مناسب برای آشنایی نسل نو با دستاوردهای نظام است که ان شالله در این دهه این اتفاق در مدارس شهرستان به خوبی خواهد افتاد.

لازم به ذکر است قبل از شروع مراسم نواختن زنگ انقلاب ،مراسم غبارروبی مزار شهدای مسجد کوی دربند و مراسم گلباران لحظه ورود امام خمینی (ره) به کشور توسط آموزشگاه پیوند مهر با حضور دانش آموزان ،اوبلیا و مسئولین اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار