فرماندار اسلامشهر:مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی پیشرفت و توسعه در علم آموزی است

اسلامشهر(پانا) - مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه،فرماندار،مدیرآموزش و پرورش،فرمانده سپاه سید الشهدا(ع)،اعضای شورای شهر و سایر مسئولین در دبیرستان دخترانه شاهد صدیقه طاهره (س) آموزش و پرورش اسلامشهربرگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی پیشرفت و توسعه در علم آموزی است

در این مراسم حسینعلی بنار ،مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت سالگرد ورود تاریخی امام راحل و یاد و خاطره فرهنگیان و دانش آموزان شهید اظهار کرد:زنگ انقلاب بهمن نود وهشت تقارن با ایام فاطمیه (س)دارد و نقش بانوان و دختران ما که از حضرت زهرا(س) الگو می گیرند در انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر بود و هنوز هم در صحنه های اجتماهی حضوری پررنگ دارند.

او در ادامه افزود:ایام دهه فجر انقلاب اسلامی امسال هم با یادو خاطره سرباز مخلص ولایت و نظام هم عجین شده است.

در ادامه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی پیشرفت و توسعه در علم آموزی است و دانش آموزان ما پایه گذاران مراکز علمی در آینده هستند.

او در ادامه گفت: هرزمان علم مپیشرفت کرد،دشمنان ما احساس خطر کردند و علم و دانش مفید آرامش و رفاه همگان را در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول اذعان کرد:وصیت امام راحل به همگان این بود که نگذارید این انقلاب تنها بماند و رهبری نیز بر این موردتأکید دارند و پیام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم این است که با صیانت از انقلاب اسلامی در خدمت مردم باشیم.

فرماندار اسلامشهر با توجه به برگزاری انتخابات دوم اسفند 98 بیان کرد:انتخابات امسال تفاوت بسیاری با سالهای قبل دارد و مردم فهیم ما با شور در پای صندوقهای رأی حاضر خواهند شد و دانش آموزان ما هم سفیران علم و دانش در راستای دعوت همگان به شرکت در این حضور پرشور هستند.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار