همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در اردبیل نواخته شد

اردبیل (پانا) - همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) و آغاز چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی وشهرستانی زنگ انقلاب در دبیرستان دوره دوم آیت الله مدرس ناحیه ی یک اردبیل به صدا در آمد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در اردبیل نواخته شد

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل درمراسم زنگ انقلاب در اردبیل با بیان اینکه بر اساس سند تحول بنیادین مدرسه کانون اصلی تعلیم و تربیت می باشد، گفت: بر این اساس تمامی فعالیت های تعلیم و تربیت و اجرای مراسم ها متمرکز در مدارس می باشد.

احمد ناصری با عنوان اینکه برنامه های دهه فجر با محوریت مدارس و دانش آموزان اجرا خواهد شد، اظهار کرد: مدیران با مشارکت و همکاری معلمان مدارس برنامه ها را اجرا خواهند کرد.

او در ادامه با اشاره به مشارکت دانش آموزان در اجرای برنامه ها تصریح کرد: رشد اجتماعی و سیاسی جزو تکالیفی است که در سند تحول بنیادین بر عهده آموزش و پرورش قرار داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از فعالیت 10 تشکل دانش آموزی در مدارس استان خبر داد و گفت: مشارکت تشکل های دانش آموزی در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر، ظرفیتی را ایجاد می کند تا دانش آموزان بعنوان یک شهروند در آینده آمادگی داشته باشند تا مسئولیت های محوله خود را به خوبی انجام دهند.

ناصری در بخش دیگری از سخنانش به نقش خانواده ها در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر در مدارس اشاره کرد و بیان داشت: راهبری و هدایت معلمان در اجرای این برنامه ها تاثیر بیشتری داشته است.

او همچنین گفت: سعی شده است برنامه های دهه فجر، بهره ور و کم هزینه و در عین حال تاثیر گذارتر باشد و همچنین از ابزار هنر برای تبیین دستاوردهای انقلاب استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار