دری: برگزاری مسابقات علمی کاربردی، کیفیت هنرستان ها را بالا می برد

تهران (پانا) - درّی در جلسه توجیهی راه یافتگان مرحله عملی مسابقات علمی –کاربردی شاخه کاردانش، مهم ترین اهداف مسابقات علمی –کاربردی را بهبود کیفیت آموزشی در هنرستان ها بیان کرد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دری:  برگزاری مسابقات علمی کاربردی، کیفیت هنرستان ها را بالا می برد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، مراسم اعزام هنرجویان راه یافته شاخه کاردانش شهر تهران به هفدهمین دوره مسابقات علمی -کاربردی (مرحله عملی) که به میزبانی استان هرمزگان از تاریخ 98/11/12 لغایت 98/11/16 برگزار می شود، با حضور درّی، معاون آموزش متوسطه، جمالی، رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش، عبائی، کارشناس مسئول کاردانش ،مدیران، سرپرستان، هنرجویان راه یافته و اولیای آنان در محل اداره کل تهران برگزار شد.

درّی معاون آموزش متوسطه گفت: در نظام جدید آموزشی رویکرد آموزش های مهارتی مبتنی بر یادگیری شایستگی هاست و سنجش و ارزشیابی تحصیلی هم شایستگی محور اجرا خواهد شد ، لذا برگزاری و حضور در مسابقات علمی - کاربردی نتیجه فرایند یاددهی - یادگیری هنرستان ها و یکی از شاخص های سنجش کیفیت خدمات آموزشی است.

معاون آموزش متوسطه شهر تهران در ادامه به نقش هنرجویان شرکت کننده در این رقابت به عنوان نماینده همه هنرستان های شهر تهران اشاره کرد و گفت: تلاش حداکثری، تمرکز، سرعت و دقت در این موقعیت جدید یادگیری که در هرمزگان فراهم شده است ان شاء اله با موفقیت و کسب تجارب ارزشمند همراه خواهد بود.

جمالی رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش در این نشست بر حضور شایسته راه یافتگان شهر تهران در برنامه های کشوری اشاره و برنامه ریزی خوب و به موقع کارشناسان حوزه مهارتی و مدیران هنرستان ها ی شهر تهران را در تقویت توانمندی و شایستگی های فنی موثر دانست.

عبائی کارشناس مسئول کاردانش شهر تهران نیز ضمن تبریک به راه یافتگان گزارشی از روند اجرای مسابقات در سال 98-97 که از بین 9128 هنرجوی پایه یازدهم هنرستان های کاردانش در مرحله تئوری به رقابت پرداختند و در نهایت برترین ها برای مرحله کشوری آماده شدند، ارایه کرد.

لازم به یاد آوری است که راه یافتگان به مسابقات علمی -کاربردی شاخه کاردانش شهر تهران در 20 رشته شامل 20 هنرجو ،16 دختر و 4 پسر از تاریخ 98/11/12 لغایت 98/11/16 با سایر استان های کشور به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار