برگزاری لکوکاپ سال ۹۹ ایران، پرشورتر از دوره‌های گذشته

تهران(پانا)- لکو رویدادی بسیار بزرگ در فروردین هرسال برگزار می‌کند به‌‌نام لکوکاپ. لکوکاپ این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد که در هر رشته که فعالیت کرده‌‌اند با ایجاد بستری مناسب خلاقیت‌ و مهارت‌های فراگرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان به رقابت بپردازند. همچنین نفرات برتر لکوکاپ ایران به لکوکاپ جهانی فرستاده می‌شوند که هر سال در یکی از کشورهای تحت پوشش لکو برگزار می‌شود. لکوکاپ بزرگترین رویداد دانش‌آموزی در خاورمیانه است چرا که هزاران دانش‌آموز از سراسر کشور همزمان در یک روز به رقابت می‌پردازند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری لکوکاپ سال ۹۹ ایران، پرشورتر از دوره‌های گذشته

لکوکاپ در سه بخش برگزار می‌شود:

1.لکوکاپ استانی

2.لکوکاپ ایران

3.لکوکاپ جهانی

در این مطلب مختصری درباره شرکت لکو ایران توضیح داده شده که سکوی پرتابی برای دانش‌آموزان است تا به مسابقات بین‌المللی لکوکاپ راه پیدا کرده و فرصت رقابت با رقبای بین‌المللی خود را تجربه کنند.

لکوکاپ ایران در سال ۹۹

لکوکاپ ایران سال گذشته با حضور حدود 5000 دانش‌آموز 3 تا 18 ساله در 18 رشته متفاوت در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. 100 نفر برتر مسابقه لکوکاپ ایران به لکوکاپ جهانی 2020 که در تاریخ 15 الی 17 اسفندماه 98 در دانشگاه Gazi آنکارا برگزار می‌شود اعزام می‌شوند و آن‌جا با صدها دانش‌آموز دیگر از کشورهای منطقه و سایر کشورهایی که لکو در آن‌جا شعبه دارد رویارو می‌شوند.

99 در تاریخ 22 فروردین در دانشگاه تهران در 18 رشته متفاوت برگزار خواهد شد. شما می‌توانید برای آگاه شدن از تمامی قوانین مسابقه در هر رشته به صورت جداگانه به سایت لکو مراجعه کرده و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید.

دانش‌آموزهای آموزش دیده در بیش از 300 شهر کشور و در رشته‌های متنوعی از قبیل لکوروبو (روباتیک)، لکومس (محاسبات ذهنی و چرتکه ای )، لکوکیدز (مهندسی خلاقیت)، لکوکیو (مزرعه فکر)، لکولب (علم آزمایشگاه)، لکوپل(پل ماکارونی)، لکوفلای (هوافضا)، لکوتری دی (طراحی سه بعدی)، لکودومینو (دومینو)، لکوکمیکار (ماشین سوخت شیمیایی)، لکومجیک (مدارهای الکترونیکی)، لکوسام (سرعت انتقال محاسبات)، لکو چایلد (رباتیک و الگوریتم نویسی)، لکو نانو (نانو فناوری)، لکوبیو (جراحی و تشریح جانوری )، سازه های خلاق، لکومکا (مکاسیستم) و ... در بزرگ‌ترین رویداد خاورمیانه که در 22 فروردین 1399 در دانشگاه تهران برگزار می‌شود باهم به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار