آل هاشم: اعتقادات دینی ، حضور مردم و رهبریهای مقام معظم رهبری بقای انقلاب را تضمین می کند

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز  گفت: عوامل پیروزی انقلاب  همان عوامل بقای انقلاب هستند  و این عوامل اعتقادات دینی ، حضور مردم و رهبریها و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

کد مطلب: ۱۰۱۹۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آل هاشم: اعتقادات دینی ، حضور مردم و رهبریهای مقام معظم رهبری بقای انقلاب را تضمین می کند

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه نمونه آیت الله طالقانی ناحیه ۴ تبریز، ضمن تبریک آغاز دهه فجر به دانش آموزان و فرهنگیان، گفت: امام ۴۱ سال قبل به وطن آمد و بعداز ۱۵ سال تبعید و دوری از وطن در ترکیه، عراق و فرانسه در ۱۲ بهمن ۵۷ پا به وطن گذاشتند.
وی افزود: امروز یوم اللهی است که هیچگاه فراموش نمی شود. دانش آموزان امیدهای آینده کشور هستید که وظیفه آنها درس خواندن برای ایجاد آینده خوب ایران و خدمت به کشورمان است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: چیزی که انقلاب را به پیروزی رساند در مرحله اول اعتقادات دینی مردم به انقلاب بود و همینطور حضور پر شور مردم که با اعتقاد و با شعارهای الله اکبر و لا اله الا الله آمدند و با پشتوانه رهبریهای حکیمانه و پیامبر گونه امام (ره) باعث پیروزی انقلاب شدند.
وی عوامل پیروزی انقلاب را همان عوامل بقای انقلاب برشمرد و گفت: اعتقادات دینی ، حضور مردم و رهبریهای مقام معظم رهبری بقای انقلاب را تضمین می کند.
دشمنان انقلاب از اولین روزهای پیروزی انقلاب توطئه هایی علیه انقلاب داشتند.ولی همیشه پیروزی ازآن ماست.
امام جمعه تبریز ادامه داد:درست است که کمبودها و مشکلاتی در کشورمان داریم، ولی در برابر دشمن تسلیم نمی شویم. حضور ۲۵ میلیونی مردم در مراسم خاکسپاری سردار سلیمانی نشان داد که انقلاب با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار