اعزام دانش آموزان ورامین به منطقه عملیاتی جنوب

ورامین (پانا)300 نفردانش آموزان آموزش و پرورش ورامین به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۹۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش آموزان ورامین به منطقه عملیاتی جنوب

در این مراسم سرهنگ سعیدتاجیک فرمانده سپاه ورامین در سخنانی گفت: امروز 300 نفر دانش‌آموز پسر از مدارس شهرستان ورامین برای بازدید از مناطق جنگی راهی جنوب کشور شدند.

او درادامه افزود: در این سفر چهار روزه دانش‌آموزان از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس همچون شلمچه، دهلاویه، هویزه و فکه بازدید کرده و از نزدیک با مناطقی که درهشت سال دفاع مقدس میدان نبرد حق و باطل بودند، آشنا خواهند شد.

تاجیک این اردوها را با کیفیت‌ترین اردوهای دانش آموزی دانست و ادامه داد: این اردو بهترین بستر برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با فداکاری‌ها و همچنین دستاوردهای جمهوری اسلامی در طی انقلاب اسلامی است.

او تأکید کرد: در شرایطی که دشمن از تمام ابزار خود برای کمرنگ ڪردن پایه‌های اعتقادی و انقلابی دانش‌آموزان است این اردوها می‌تواند ذهن دانش‌آموز را با مفاهیم گسترده شهید و شهادت که تا پیش از این غالباْ تنها آن را شنیده بود بیشتر آشنا ڪند.

او خاطرنشان کرد: استمرار چنین اردوهایی نیازمند هم‌افزایی و همراهی همه جانبه دستگاه‌های متولی و همراه است و امیدواریم شاهد توسعه این همکاری باشیم.

در این مراسم حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیر آباد ورامین نیزدرموردفداڪاری ومقاومت شهدادر مقابل دشمنان حتی در موقعیت های نامناسب جوی و سبقت گرفتن آنها برای جانفشانی برای نگهبانی از ایران اسلامی سخنانی بیان کرد.

خبرنگار:مریم باصحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار