امام جمعه موقت ورامین: امروز آمریکا درگرداب گرفتار شده که هر چقدر هم دست و پا بزند بیشتر غرق خواهد شد

ورامین (پانا) - نمازجمعه این هفته شهرستان ورامین به امامت امام جمعه موقت منطقه اقامه شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت ورامین: امروز آمریکا درگرداب گرفتار شده که هر چقدر هم دست و پا بزند بیشتر غرق خواهد شد

حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: بایدخانم‌ها بدانند و باور کنند که الگوی بهتر و برتر از حضرت زهرا (س)نمی‌توانند پیدا کنند، البته درس‌های زندگی ایشان فقط زنانه نیست بلکه تمام مسلمانان می‌توانند از درس‌های زندگی این پاره تن پیامبر(ص) بهره‌مند شوند.

خطیب جمعه ورامین عنوان کرد: آن روز فاطمه مرضیه(س) یک تنه به میدان آمد و کسی از او دفاع نکرد ولی دست از ولایت نکشید و ما باید درس بزرگ دفاع از امام زمان خودرا از آن بانوی بزرگوار بیاموزیم لذا توجه کنیم محافل و مجالس فاطمیه زود به زود گسترش پیدا کند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه بیان کرد: درحوزه مسائل جهانی امروز شاهد رخدادهای مهمی هستیم عراق امروز شاهد تظاهرات میلیونی علیه آمریکا است که قطعاً در تاریخ عراق یا بی نظیر خواهدبود و مردم عراق خواهان اخراج آمریکایی‌های اشغالگر هستند و این اتفاق از برکات خون شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس است.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها امروز در مخمصه جدی گرفتار شده‌اند افزود: از طرفی مسئله استیضاح ترامپ همچنان مسئله مطرح آمریکا است اگرچه ممکن است در مجلس سنا استیضاح رأی نیاورد چون اکثریت نمایندگان جمهوری خواه هستند، ولی وضعیت فلاکت بار ترامپ حاکی از کاهش محبوبیت او است.

او افزود:آمریکا گمان می‌کرد با شهادت شهید سلیمانی می‌توانند در منطقه ورق را به نفع خود برگردانند، غافل از اینکه این خون کاری می‌کند کارستان و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در نماز جمعه تهران مراسم تشییع این شهدا یوم الله بود و هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی در عراق نیز یا الله نام گرفته و باید بگوییم که امروز آمریکا در گرداب گرفتار شده که هر چقدر هم دست و پا بزند بیشتر غرق خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد از رژیم غاصب اسرائیل دفاع کند در حالی که اسرائیل ادعا می‌کند امروز به دور خود دیوار بتنی کشیده و فقط به فکر حفظ منافع خود است گفت: آمریکا بداند کارشناسان سیاسی دنیا معتقد هستند، اگرچه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)چند سال پیش فرمودند، رژیم غاصب اسرائیل ۲۵ سال دیگر نخواهد بود اما شواهد نشان می‌دهد که زودتر از اینها بساط رژیم غاصب صهیونیست جمع خواهد شد و قطعاً جهان، مرگ اسرائیل را خواهد دید .

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار