پور نقی: مهمترین وظیفه و نقش مدیران، اعتقاد به کنترلهای داخلی است

تبریز(پانا) -سرپرست هیات حسابرسی دیوان محاسبات گفت: یکی از مهمترین نقش ها در آموزش و پرورش، ایجاد کنترلهای داخلی جهت حفاظت از بیت المال است و در این راستا مهمترین وظیفه و نقش مدیران، اعتقاد به کنترلهای داخلی است.

کد مطلب: ۱۰۰۸۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
پور نقی: مهمترین وظیفه و نقش مدیران، اعتقاد به کنترلهای داخلی است

پورنقی سرپرست هیات حسابرسی دیوان محاسبات استان گفت: کنترلهای داخلی باید به موقع اتفاق بیافتد و با استاندارهای جهانی مقایسه و بررسی شود و قبل از هراتفاقی باید از وقوع آن جلوگیری شود.

وی افزود: یکی از مهمترین نقش ها در آموزش و پرورش، ایجاد کنترلهای داخلی جهت حفاظت از بیت المال است و در این راستا مهمترین وظیفه و نقش مدیران، اعتقاد به کنترلهای داخلی است.
پور نقی ادامه داد: حفاظت از وجوه عمومی را مد نظر قرار دهیم واموال و دارایی های منطقه را شناسایی و حفاظت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از اموال و دارایها به هر عنوان با رعایت ضوابط و مقررات لازم صورت گیرد.در آمدها باید به خزانه واریز شود؛ زیرا که نگاه حمایتی به آموزش و پرورش وجود دارد تا تمام درآمدهای آموزش و پرورش به خود آموزش و پرورش برگردد.
پور نقی در پایان عنوان کرد: تعاونیهای مصرف در قانون با دیدگاه حمایتی طبق ضوابط، با قرارداد و تفاهم نامه و بدون واگذاری به غیر باید عمل شود. استفاده از اموال و داراییها به عنوان خانه های سازمانی باید شفاف باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار