جوانپور: دانشگاه آزاد اسلامی آماده تامین کمبود فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش است

تبریز(پانا) - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ظرفیتهای خالی دانشگاه آزاد که با کمبود دانشجو ایجاد شده است، می تواند کمک به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در تامین کمبود فضای آموزشی باشد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جوانپور: دانشگاه آزاد اسلامی آماده تامین کمبود فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در جلسه مشترک معاونین اداره کل و مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه آزاد از گذشته مدیون آموزش و پرورش است .قبل از شکل گیری ساختمانهای این دانشگاه، در مدارس کلاسها شکل می گرفت و اولین اساتید، معلمین این اداره بودند.
وی افزود: پتانسیلی که در دانشگاه آزاد اسلامی و مخصوصا در واحد تبریز وجود دارد با تفاهمنامه ای که با آموزش و پرورش داریم باید مورد استفاده قرار گیرد.
دانشگاه آزاد دانشگاهی مردمی است و با کمک مردم شکل گرفته است.
جوان پور خاطر نشان کرد: این دانشگاه با وجود اینکه غیر دولتی است، ولی سهام ندارد و زیر نظر رهبری فعالیت میکند و طبق اساسنامه این دانشگاه تمامی اموال آن در صورت تعطیلی و عدم فعالیت آن، متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: با وجود تمام فراز و نشیبهایی که بعد از ۳۰ سال که از تاسیس این دانشگاه می گذرد، اکنون این دانشگاه دارای امکانات مناسب و هیات علمی مجزا می باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه تصریح کرد: این دانشگاه آماده است، در جهت ارتقا کیفیت هم در حوزه پژوهش و هم آزمایشگاه در خدمت فرهنگیان باشد.
وی در پایان گفت:ظرفیتهای خالی دانشگاه آزاد که با کمبود دانشجو ایجاد شده است، می تواند کمک به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در تامین کمبود فضای آموزشی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار