رئیس اداره امور تربیتی اداره کل خبر داد:

برگزاری دوره ارتقای مهارت های آموزشی– تربیتی دبیران درس تفکر و سبک زندگی

زنجان (پانا) - دوره ارتقای مهارتهای آموزشی–تربیتی دبیران درس تفکر و سبک زندگی در نواحی و مناطق ناحیه 1و2، زنجانرود، ایجرود، ماهنشان و انگوران در محل کانون سهروردی زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ارتقای مهارت های آموزشی– تربیتی دبیران درس تفکر و سبک زندگی

احمد اشرفی رئیس اداره امور تربیتی اداره کل گفت: به منظور ارتقای مهارت‌های دبیران درس تفکر و سبک زندگی و استفاده از آخرین یافته های روش های تدریس درس تفکر و سبک زندگی این دوره برای دبیران درس تفکر و سبک زندگی در نواحی و مناطق ناحیه 1و2، زنجانرود، ایجرود، ماهنشان و انگوران برگزار شد.

اشرفی افزود: درس تفکر و سبک زندگی در پایه های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه تدریس می‌شود و یکی از درس های مهارتی و کاربردی به حساب می‌آید.

رئیس اداره امور تربیتی اظهار داشت: از مباحث و موضوعات کتاب تفکر و سبک زندگی می توان به اهمیت و ضرورت پرورش تفکر و تعقل، اهمیت تربیت، ابعاد تربیت، مهارتهای زندگی(مدیریت زمان، مهارت‌های ارتباطی و آداب معاشرت، مهارت قاطعیت و جرات ورزی، مدیریت خشم و ...)اشاره کرد که خلا چنین مباحثی در متون آموزش و پرورش احساس می‌شد.

شایان ذکر است عبدالرسول کریمی از مولفان درس تفکر و سبک زندگی و معاونت پرورشی شهر تهران و مهدی بزم آرا دبیر کشوری سرگروه های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی از مدرسان این دوره بودند که به مدت 8 ساعت برگزار گردید و این دوره برای دبیران درس تفکر و سبک زندگی سایر مناطق نیز متعاقبا برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار