معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک :

درخشش دبیران تفکر و سبک زندگی شهرستان قرچک در شهرستان های استان تهران

قرچک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت : در جشنواره تولید محتوا، چهار‌نفر از همکاران شهرستان قرچک در حوزه تدریس درس تفکر و سبک زندگی برگزیده استانی و به مرحله کشوری راه یافتند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دبیران تفکر و سبک زندگی شهرستان قرچک در شهرستان های استان تهران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش قرچک، مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این رابطه اظهار کرد:در ششمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی ، فاطمه بخشنده،محدثه سعیدی،سمیه تاجیک و رضوان مرادی درسطح استان خوش درخشیدند و به مرحله کشوری راه یافتند و آرزو صالحی نیز منتخب استانی شد.

او در ادامه با اشاره به فعالیت های در حال انجام در بخش مجازی درس تفکر و سبک زندگی تصریح کرد: با توجه به عدم دسترسی حضوری به دانش اموزان و لزوم ارائه دروس و درراستای احیای درس تفکر و سبک زندگی در برنامه درسی دانش آموزان متوسطه دوره اول، تدریس مجازی این درس توسط مدرسین در حال پیگیری و انجام می باشد و مدیران مدارس نیز با همدلی و انسجام ضمن برنامه ریزی و نظارت نسبت به جمع آوری و ارسال محتواهای برتر تدریس شده توسط همکاران اقدامات لازم را انجام می دهند .

دهقانی افزود : پس از جمع آوری تدریس های ارسال شده ، بهترین تدریس ها مورد تقدیر قرار گرفته و درکانال وزارتی کاکتوس در اختیار تمام مدرسین کشوری قرار می گیرد. با این اقدام هم دانش آموزان ازشرایط آموزشی مجازی بهره مند خواهند شد و هم انگیزه مدرسین درس مذکور درراستای تولید محتوا بالاتر خواهد رفت.

خبرنگار: زهرا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار