مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خبر داد؛

آیین گلبانگ انقلاب در تمامی مدارس دشتستان برگزار می شود

دشتستان،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: آیین گلبانگ و نواختن زنگ انقلاب در تاریخ 12 بهمن در مدرسه نمادین و سایر مدارس شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین گلبانگ انقلاب در تمامی مدارس دشتستان برگزار می شود

سیدحسن لواسانی فرد در نشست کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر دشتستان در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: دهه فجر امسال با نام و یاد سردار شهید برگزار می شود و در این خصوص لازم است مراسم های این دهه هرچه با شکوه تر در مدارس برگزار شود.

لواسانی فرد تصریح کرد: آیین گلبانگ زنگ انقلاب امسال به میزبانی دبیرستان دخترانه فرزانگان دوره دوم و با حضور مسئولان شهرستانی در تاریخ 12 بهمن ماه برگزار می گردد.

وی افزود: معمولا هفته قبل از شروع دهه فجر ،هفته استقبال از دهه فجر در مدارس است که امسال بدلیل همزمانی با ایام فاطمیه در تاریخ های 11 بهمن آذین بندی کلاتس ها و مدارس انجام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ادامه داد: مراسم لاله های روشن همزمان در مدارس سراسر کشور در تاریخ 16 بهمن ماه برگزار می گردد ولی بدلیل برگزاری اردوی راهیان نور پسران متوسطه دشتستان در این تاریخ ، مراسم یادواره شهدا ( لاله های روشن) در تاریخ 15 بهمن ماه در تمامی مدارس دشتستان برگزار می شود.

این مقام مسئول گفت: امسال همزمان با دهه فجر اردوی راهیان نور ویژه دانش آموزان مدارس پسرانه متوسطه دوم و فرهنگیان شهرستان از تاریخ 16 تا 18 بهمن ماه به مدت 3روز در مناطق عملیاتی جنوب برگزار می شود.

لواسانی فرد اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر جشنواره دوستدار کودک با پشتیبانی استانداری ویژه دانش آموزان پیش دبستان و دبستان و همکاری بهزیستی و کانون پرورشی و فکری کودک و نوجوان در 3 رشته شعر، سرود و نقاشی در مدارس شهرستان اجرا می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشتستان نیز در این نشست گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری آیین گلبانگ انقلاب و ویژه برنامه های دهه فجر در مدارس دشتستان انجام شده است.

حبیب اله بوستانی اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر ، مسابقات فرهنگی و هنری ویژه دانش آموزان در 36 رشته و مسابقات قرآن دانش آموزی در 10 رشته و برای فرهنگیان در 3 رشته برگزار می شود.

وی گفت : از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این دهه، برگزاری همایش شورای دانش آموزی ،آموزش یاور مربیان و کلاس های آموزش خبرنگاری برای خبرگزاری پانا می باشد.

بوستانی اذعان داشت: یک دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در بین فرهنگیان استان بوشهر با همکاری حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان برگزار می شود که مرحله مقدماتی قطب دشتستان این مسابقات به میزبانی شهر برازجان برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار