اولین چمن مصنوعی شهرستان چناران در مجموعه ورزشی الغدیر افتتاح شد

چناران (پانا) - با حضور معاون تربیت بدنی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و مسولان شهرستان چناران اولین چمن مصنوعی شهرستان چناران در مجموعه ورزشی الغدیر افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین چمن مصنوعی شهرستان چناران در مجموعه ورزشی الغدیر افتتاح شد

علیرضا کلیدری مدیر آموزش و پرورش چناران در آیین افتتاحیه اولین چمن مصنوعی شهرستان چناران در مجموعه ورزشی الغدیر گفت:اعتبار اصلی این زمین چمن که حدود ۴۰۰ میلیون تومان می باشد، توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش تامین شده است و با مشارکت شهرداری، اداره محترم برق، مدیر محترم هنرستان مافی و خیرین گرانقدر و به همت مجموعه ی آموزش و پرورش چناران به بهره برداری رسید.

کلیدری افزود: این سالن ورزشی (الغدیر) با زحمات حوزه پرورشی و تربیت بدنی و مدیریت این سالن، ایمن و بهسازی شده است و جوانان چنارانی با خیال آسوده تری می توانند از این مکان ورزشی استفاده کنند.

در پایان مدیر آموزش و پرورش چناران با اشاره به برنامه های آینده ی این مدیریت در حوزه تربیت بدنی اظهار کرد: به کمک معاونت محترم تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی انشالله بتوانیم اولین هنرستان تربیت بدنی شهرستان را تاسیس کنیم و همچنین سالن ورزشی دیگری با تجهیزات و امکانات مناسب جهت آموزش خردسالان به سالن های ورزشی چناران بیافزاییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار