مدیر و معاونین آموزش و پرورش چناران با نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند

چناران (پانا)- مدیر آموزش و پرورش چناران به همراه معاونین پشتیبانی و پرورشی با "حسین عباس زاده امامی"، نماینده منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شوراس اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۷۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر و معاونین آموزش و پرورش چناران با نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند

به گزارش اداره آموزش و پرورش چناران، علیرضا کلیدری، مدیر آموزش و پرورش، در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی جامعه معلمان از انتخاب " یک معلم بومی و آشنا به دستگاه تعلیم و تربیت" در نهاد مهم قانونگذاری گزارشی از تلاش دو ساله در حوزه های مدرسه سازی، و توفیقات آموزشی و پرورشی ارائه نمود.

در این دیدار حسین عیدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، علی اصغر نصیری معاون پرورشی، علیرضا جلالی، قاسم صادقی، حجت الاسلام دانا، محمودی یزدی مقدم و خردمند کارشناسان تعاون، پشتیبانی، فرهنگی و هنری و مشاوره، روابط عمومی حضور داشتند.

در این دیدار همچنین ابوالحسن شاهچراغی یکی از بازنشستگان و موسسین مدارس غیر دولتی، عباسی فرمانده اسبق بسیج دانش آموزی نیز حضور داشتند.

در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی"حسین عباس زاده امامی" رئیس اسبق آموزش و پرورش چناران از سوی مردم با کسب اکثریت آراء به عنوان نماینده به مجلس شورای اسلامی راه یافت، این دومین باری است که مردم حوزه انتخابیه به جامعه معلمان جهت نمایندگی در مجلس شورای اسلامی رای داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار