جزییات همکاری مشترک میان سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی در دهه فجر

 تهران (پانا) - صمیمی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان که مهمان جلسه معاونان پرورشی مناطق نوزده گانه شهر تهران، در اداره آموزش و پرورش منطقه4 تشکیل شد، از اجرای نمایشگاه مدرسه انقلاب برای دانش آموزان که با همکاری مشترک سازمان دانش آموزی انجام می شود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جزییات همکاری مشترک میان سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی در دهه فجر

صمیمی گفت: ستاد بیانیه گام دوم انقلاب در شهر تهران با حضور اقای کریمی تشکیل شد و دبیرخانه این موضوع اتحادیه انتخاب شد. ما روی روش ارایه، کار کردیم و سعی داریم بصورت غیر مستقیم موضوع را تحلیل کنیم.
وی افزود: در قالب این مسیر حدود هشتاد درصد بیانیه برای دانش آموزان بصورت غیر مستقیم تبیین می شود. همچنین مدل ارایه و تبیین گام دوم انقلاب در مدارس درقالب یک یا دو کلاس سی نفره است. البته اکنون در مرحله آموزش اساتید هستیم.
صمیمی گفت: در دبیرخانه هدف این بود در تمام مدارس متوسط دوم کار انجام شود. سعی کردیم نگاه حداکثری داشته باشیم و قرار شد از هر منطقه سهمیه ای درنظر گرفته شود.
وی افزود: تعهدمان با سازمان دانش آموزی این است که حداقل در 41مدرسه در دهه فجر، به مناسبت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب حضور پیدا کرده و آموزش دهیم اما هدف مان بلند مدت است و در طول سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در نمایشگاه مدرسه انقلاب بلحاظ محتوایی تغییراتی ایجاد کردیم و اساس کار بیانیه گام دوم انقلاب است و غرفه هایی در این زمینه داریم. حدود 200 مدرسه قرار است در این نمایشگاه حضور داشته باشند. ناگفته نماند نمایشگاه مدرسه انقلاب در قالب همکاری مشترکی میان اتحادیه و سازمان دانش آموزی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار