لونی: پرورشی پرکارترین حوزه آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - محمدحسین لونی، مدیر منطقه4 درجلسه شورای معاونین پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران که در محل اداره آموزش و پرورش منطقه4 و با حضور عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران و معاونان پرورشی مناطق نوزده گانه برگزار شد، از اهمیت فعالیت های پرورشی در آموزش و پرورش سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
لونی: پرورشی پرکارترین حوزه آموزش و پرورش است

محمدحسین لونی، مدیر منطقه4 در این نشست ضمن خیر مقدم جهت حضور مهمانان گفت: ایام شهادت حضرت فاطمه (س) است و باید یاد و نام سردار سلیمانی را گرامی بداریم.

لونی افزود: حوزه معاونت پرورشی پرکارترین بخش آموزش و پرورش است و اهمیت این حوزه به قدری است که باید گفت وزارت پرورش و آموزش. دانش آموز ما بعد از حضور در مدرسه آنچه در ذهنش باقی می ماند فعالیت های پرورشی است که انجام داده است.

وی افزود: هنر اصلی ما این است که این مهم را فراگیر کنیم. در منطقه4حدود 134هزار دانش آموز است و در این منطقه مشکل فضا داریم و مخصوصا در حوزه مقطع ابتدایی به شدت کمبود فضای آموزشی داریم.

وی افزود: هر فعالیت و هر حرکتی اگر رنگ و بوی خدایی داشته باشد ماندگار است و در غیر اینصورت اثرش بزودی از بین می رود. همه کارهای ما در برابر لطف خداوند ذره ای است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار